4G op Iphone 5 A1428 simlockvrij uit de USA discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, ik heb in 2013 een iphone 5 gekocht in de States, model A1428. Werkt perfect, maar nu de 4G uitgerold wordt in Belgie, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4G op Iphone 5 A1428 simlockvrij uit de USA
Hey iedereen, ik heb in 2013 een iphone 5 gekocht in de States, model A1428.
Werkt perfect, maar nu de 4G uitgerold wordt in Belgie, en ik één van de proefpersonen mocht zijn van Telenet, stel ik vast dat 4G niet werkt bij mij. Bij Mobiel Netwerk zie je wel 'Schakel 4G in' staan, en die is ook ingeschakeld, maar het toestel blijft gewoon 3G aantonen. Na enkele opzoekingen te doen, is het direct te zien dat men in Belgie met andere LTE banden werkt (typisch). Er zit dus niks anders op dan op 3G te blijven, tenzij.. Ik vroeg me af of er eventueel een jailbreak app is die er toch voor kan zorgen dat dit wel zou werken, of is dit echt hardwarematig, en zit er niks anders op om op 3G te blijven of een nieuw toestel te kopen...? Bedankt voor de info |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met een jailbreak tweak kan men de functionaliteit van de radiochip niet aanpassen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 versie A1428 in België | TrAn3cId | iPhone algemeen | 3 | 27-05-13 11:21 |
Iphone 4S uit de USA? | CcCandymann | iPhone algemeen | 1 | 14-10-11 14:22 |
iphone uit de USA | zwim | Archief | 8 | 26-10-08 15:00 |
iphone uit usa | isomis | Koopinformatie USA | 9 | 12-10-08 22:17 |
iphone 3G uit usa | mpistache | Archief | 1 | 20-09-08 18:50 |
|
|