Kan bepaalde tweaks niet downloaden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb wat problemen met sommige tweaks installeren. als ik het wil installeren krijg ik: "De gevraagde wijzigingen kunnen niet worden doorgevoerd venwege conflicten met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan bepaalde tweaks niet downloaden
ik heb wat problemen met sommige tweaks installeren.
als ik het wil installeren krijg ik: "De gevraagde wijzigingen kunnen niet worden doorgevoerd venwege conflicten met of afhankelijkheden van andere pakketten die niet teruggevonden kunnen worden". het ligt niet aan de jailbreak want die is voor mijn versie (7.0.6). ik heb ook geprobeert hem opnieuw te jailbreaken maar dat helpt niet. ik gebruikt de Iphone 5s 16GB met ios 7.0.6. graag hulp want ik weet niet wat ik nu moet doen. alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En mogen wij ook weten om welke tweaks uit welke repo het precies gaat..?
|
|||
|
|||
ik heb het tot nu toe bij biolockdown en displayrecorder
|
|
||||
|
||||
Als je de tweaks hebt gekocht, dan kun je contact opnemen met de ontwikkelaar, via Cydia. Als je de tweaks niet hebt gekocht maar een 'gejatte' versie probeert te installeren, dan ligt het waarschijnlijk daaraan. Daar mogen we je op dit forum niet verder mee helpen. Je kunt de officiële versie herkennen aan de repo (gewoonlijk BigBoss of ModMyi).
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Na het downloaden van tweaks blijft mijn Ipod rebooten, de hele tijd door | Mart4z | Jailbreak | 7 | 15-02-13 22:47 |
Kan bepaalde programma's niet vinden in cydia | Hugorobbos | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-08-10 11:04 |
Scherm kan niet gebruikt worden op bepaalde plekken | kemeel | iPhone algemeen | 1 | 01-04-10 20:17 |
Windows: Kan niet downloaden | smoothdevil | iTunes | 1 | 02-12-08 20:37 |
Kan bepaalde sms niet beantwoorden | Sebastiaan | iPhone algemeen | 3 | 21-11-07 10:30 |
|
|