[iPhone 5s] Zwart thema / donker thema gezocht discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vind iOS 7 veel te veel wit, zeer irritant dus ik ben sinds de update van Winterboard meteen gaan zoeken naar zwarte themas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[iPhone 5s] Zwart thema / donker thema gezocht
Hallo,
Ik vind iOS 7 veel te veel wit, zeer irritant dus ik ben sinds de update van Winterboard meteen gaan zoeken naar zwarte themas voor iOS 7, ik wil onder andere de muziek app zwart / donker safari zwart / donker instellingen menu zwart / donker WhatsApp zwart / donker (kon voorheen met LimboHD maar werkt niet meer) Bootlogo weer wit en achtergrond zwart ipv Bootlogo zwart en achtergrond wit. Ik vind tot nu toe alleen maar themas (alleen iconen en achtergrond word zwart) maar ik zoek eigelijk een complete mod (of diverse tweaks combineren) die alles zwart / donker maakt. Tot nu toe heb ik alleen Bloard (zwart toetsenbord) En iOS 6 icons, zorgt ervoor dat je de iOS 6 iconen weer terug hebt op iOS 7 Weet iemand een complete mod of thema of een tweak om zoveel mogelijk zwart te maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is er nog niet echt, enige wat er tot nu toe is zijn icoontjes, de echte thema's moeten nog komen
|
|
||||
|
||||
is voor de iphone 5 volgens mij en niet de 5s ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren Obscure 7 geinstalleerd, moet er effe aan wennen maar er is nog niet veel..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kunt het vinden in Cydia bij zoeken, maar dan wel intikken beginnend met het cijfer 0 dan de letters bscure..
|
|
|||
|
|||
Normaal kun je dit tog veranderen in u instellingen? Via algemeen - toegankelijkheid en dan keer kleuren om dan heb je tog ook een donker thema of niet soms? Alle ja als je een licht achtergond hebt natuurlijk. Wil er mij niet mee moeien he het is maar een typ
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Eclipse biteyourapple, problem solved, aanrader!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SBrotator thema's gezocht | Pienoet | Jailbreak apps en thema's | 5 | 04-04-10 02:46 |
Orgineel iPhone thema maar dan zwart. | Donstil | Jailbreak apps en thema's | 9 | 09-12-09 22:37 |
[thema] hulp gezocht voor design thema's | InstaQ | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-06-09 01:18 |
|
|