Hou je aangeschafte Cydia Apps ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPad Mini 2 met IOS 8.1.2 gejailbreakt. Nu wil ik Cydia apps aanschaffen (kopen) maar als ik in de toekomst naar Ios ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hou je aangeschafte Cydia Apps ?
Ik heb mijn iPad Mini 2 met IOS 8.1.2 gejailbreakt.
Nu wil ik Cydia apps aanschaffen (kopen) maar als ik in de toekomst naar Ios 8.2 ga en eventueel opnieuw jailbreak hoe krijg ik de aangeschafte apps dan terug ? Bij iTunes gaat dit via je account dus kun je aangeschafte apps zo terug zetten maar volgens mij koop je via Cydia de apps bij particulieren en na een nieuwe Ios met jailbreak kun je weer opnieuw gaan kopen. Wie kan uitleggen hoe dat in zijn werk gaat ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nope...die tweaks kan je gratis opnieuw installeren...
Voor zover ze op het iOS draaien uiteraard... Gewoon je aanmelden op cydia met het account waarmee je de tweaks hebt aangekocht... Je krijgt dan een lijst met de door jouw aangekochte tweaks...
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor het antwoord !
Ik zie het nu inderdaad staan in Cydia "Beheer account" Als ik daarop klik staat de uitleg over het geheel. Dat Cydia van Saurik (Jay Freeman) is wist ik wel want jaren geleden al eens mij ipod4 gejailbreakt en voorzien van leuke tweaks. Helaas is Cydia nu ook erg commercieel geworden want nu lijkt ruim de helft van de tweaks niet meer gratis, dat was voorheen wel anders. Ik begrijp niet waarom Apple niet eens kijkt wat voor slimme tweaks er zijn en er een paar overneemt...... |
|
||||
|
||||
Apple doet nix anders...
Cfr...control center...notifications center...etc...etc... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Op iPad aangeschafte apps worden niet meer automatisch in iTunes op de pc gezet | idegroot1 | iTunes | 3 | 16-10-13 20:35 |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
Hoe lijst met alle aangeschafte apps opvragen? | koekjedebij | iPhone Apps | 0 | 13-03-10 13:09 |
iPhone: Cydia en Cydia apps weg na update | Gido88 | Jailbreak | 6 | 01-10-09 23:03 |
|
|