Helemaal geen apps meer? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik kijk elke dag in de installer of er nog nieuwe apps zijn, maar ik krijg nu geen applicaties meer. Recent apps is helemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Helemaal geen apps meer?
Hey,
Ik kijk elke dag in de installer of er nog nieuwe apps zijn, maar ik krijg nu geen applicaties meer. Recent apps is helemaal leeg. Worden er nu geen programmas meer gemaakt door de 3G of is het een probleem met mijn software? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
het is op het moment gewoon wat stiller als normaal
|
||||
|
||||
Ik denk met je software, ik krijg dagelijks nog nieuwe programma's bij mijn "recent packages" te zien.
|
|
|||
|
|||
probleem is alleen dat nieuwe vaak al oudere programma's zijn die er weer in gezet zijn
|
||||
|
||||
Oops, mijn WEP key was fout ingesteld Iig bedankt, stom van mij...
|
|
||||
|
||||
Hahahahahaha lol nee dan lukt het niet nee... Nah installer gaat nu achteruit maar met 3rd party apps kan je meer dan met app store apps dus tja dat blijft wel bestaan...
Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Geen beoordelingen meer in Apps | B'lucky | iTunes | 0 | 29-10-10 22:04 |
na rep TFT helemaal geen beeld meer | bezerk | iPhone algemeen | 0 | 15-04-10 22:04 |
kan geen apps meer downloaden | Nance | Archief | 3 | 13-03-09 01:45 |
Kan geen Apps meer downloaden | JMO | iPhone Apps | 2 | 10-10-08 18:10 |
|
|