Goede apps voor Iphone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) beste Ik heb een Iphone 3G besteld bij 9labs in belgië Ik moet er nu op wachten en ben even nieuwsgierig wat er allemaal al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Goede apps voor Iphone
beste
Ik heb een Iphone 3G besteld bij 9labs in belgië Ik moet er nu op wachten en ben even nieuwsgierig wat er allemaal al bestaat voor de iphone 3G Ik wil niets betalen voor apps etc. enkel gratis dingen. Kan iemand me leuke, goede programma'jes en games geven voor de iphone? mvg
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kijk even met iTunes (versie 7.7) in de download sectie. je kunt gewoon door de software bladeren...ook al heb je (nog geen) iphone. Veel plezier
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goede externe accu voor de iPhone 4 | ProMac | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 18-04-11 00:00 |
Website met goede (nederlandstalige) tutorials over het maken van Apps | bengt | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 20-10-10 11:25 |
Wat zijn goede speakers voor mijn iPhone | Rogier93 | iPhone accessoires en onderdelen | 27 | 24-01-10 20:00 |
Wat is een goede bluetooth headset voor Iphone 3G | Giggles | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 04-08-09 22:57 |
|
|