Tweaks 9.3.3 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Menig tweaks worden razend snel aangepast voor 9.3.3 Betekent dat de ontwerpers toch heel zien in de nieuwe jailbreak. Ook is er al een flinke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tweaks 9.3.3
Menig tweaks worden razend snel aangepast voor 9.3.3
Betekent dat de ontwerpers toch heel zien in de nieuwe jailbreak. Ook is er al een flinke lijst beschikbaar met werkende tweaks. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn most-wanted tweaks zijn al ge-update en heb ik dus al kunnen installeren:
1. Springtomize 3 2. Quickdo 3. Virtualhome Dit zijn voor mij echt must have tweaks. Daarnaast heb ik ook Unlockvol geïnstalleerd (handig: om volume aan te passen vanuit het lockscreen). En ccsettings als aanvulling op Quickdo. Ccsettings alleen is ook al zeer handig om bijkomende toggles te creëren voor het Controlcenter. Ik heb ook Ifile geïnstalleerd, de beste verkenner/browse app voor de iphone/iPad. Dus ik ben zeer blij met deze jailbreak voor iOS 9.3.3 want inderdaad de tweaks krijgen snel een update. En ik heb mijn musthave tweaks al (echt waar, die grote iconen ergeren mij, dus springtomize moet ik hebben. En Quickdo is superhandig om te switchen tussen apps. En met virtualhome is het veel aangenamer om de homeknop te gebruiken, want je moet hem niet meer volledig indrukken. Zo spaar je die knop ook). |
|
|||
|
|||
Barrel
Anchor plaats de iconen naar smaak Springtomize 3 Activator Power TaP Spotlightbegone dat vervelende eerste scherm verwijderd Aardige tweaks die ik gebruik (ff mijn profiel aanpassen) Heb diverse keren gereboot en het tooltje opgestart en werkt zonder probleem . De JB heb ik middels de safari methode uitgevoerd. Ow ja en via itools (wat nu 20$ kost) maar met de try versie , de tunes in Whats App veranderd naar mijn smaak |
|
||||
|
||||
Bioprotect
AdaptiveKeyboard ( Keyboard neemt de kleur aan van de app wat je op dat moment gebruikt ) Barrel CallBar ( Als je gebelt wordt neemt het niet meer het hele scherm in beslag ) ColorBadges ( Badges nemen de kleur aan van de app ) ColorBanners ( Banners nemen de kleur aan van de app ) Copic2 ( Foto's bij je contacten) DeleteForever ( Fotos direct compleet verwijderen ) Fingal LockGlyph Meteor ( live weather op het weer icoontje en statusbar ) Laatst gewijzigd door daveensannie; 24-08-16 om 15:49. |
|
|||
|
|||
Apple heeft de vensters voor iOS 9.3.2/9.3.3 definitief gesloten. Ergo, voorzichtig zijn met de tweakskes. Alleen een restore naar iOS 9.3.4 is nog mogelijk.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: JB tweaks | Thijs07 | Jailbreak | 1 | 02-04-14 20:38 |
Mac OS X: Tweaks? | Bubbly | Desktop-applicaties | 8 | 02-06-13 20:02 |
Alle iDevices: tweaks | bvs1997 | Jailbreak | 1 | 01-06-12 19:44 |
Tweaks weg | dymion | iPad algemeen | 0 | 26-03-11 22:58 |
Tweaks 2.0 TestTopic | ArB | iPhone algemeen | 10 | 27-07-08 13:13 |
|
|