I kan psx4all niet meer verwijderen van iPhone HELP!! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mensen, ik heb laatst psx4all op mijn iphone gedownload maar bij uninstal (installer) staat hij er niet tussen (psx4all) kan iemand mij helpen? bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
I kan psx4all niet meer verwijderen van iPhone HELP!!
hallo mensen,
ik heb laatst psx4all op mijn iphone gedownload maar bij uninstal (installer) staat hij er niet tussen (psx4all) kan iemand mij helpen? bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
unistalleer hem handmatig via openssh en winscp.
als je niet weet hoe het werkt moet je maar ff in de wiki kijken. succes |
|
||||
|
||||
kan ik dat in de installer downloaden of moet ik het op mijn computer installeren
bedankt |
|
|||
|
|||
winscp moet je op je computer installeren en openssh kan je in je installer vinden.
welke instellingen je moet invoeren bij winscp moet je ff vinden in de wiki winscp: https://forum.iculture.nl/f59/i...92-winscp.html openssh: https://forum.iculture.nl/f59/i...8-openssh.html Laatst gewijzigd door slodo; 29-07-08 om 20:20. |
|
||||
|
||||
oke bedankt
|
|
||||
|
||||
maar erstaat 1.1.4 niet bij welke wachtwoord moet ik dan invoeren
bedankt |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Apps niet meer op iPhone verwijderen | nicosomers | Jailbreak apps en thema's | 12 | 29-09-15 00:47 |
Foto's verwijderen van iPhone werkt niet meer. | Brandius | Muziek, foto & video | 0 | 21-06-10 18:59 |
Mac OS X: kan geen songs meer verwijderen in Itunes | Shorty007 | iTunes | 1 | 26-04-09 14:28 |
hoe kan ik iconen die ik niet gebruik verwijderen van het beginscherm??? | daximus | iPhone algemeen | 10 | 09-12-08 14:37 |
Help!! Kan niet meer downgraden van 1.1.1 naar 1.0.2 | Playboy Mansion | Unlock [archief] | 6 | 18-11-07 09:58 |
|
|