I kan psx4all niet meer verwijderen van iPhone HELP!! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mensen, ik heb laatst psx4all op mijn iphone gedownload maar bij uninstal (installer) staat hij er niet tussen (psx4all) kan iemand mij helpen? bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() hallo mensen,
ik heb laatst psx4all op mijn iphone gedownload maar bij uninstal (installer) staat hij er niet tussen (psx4all) kan iemand mij helpen? bedankt |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() unistalleer hem handmatig via openssh en winscp.
als je niet weet hoe het werkt moet je maar ff in de wiki kijken. succes |
|
||||
|
||||
![]() kan ik dat in de installer downloaden of moet ik het op mijn computer installeren
bedankt |
|
|||
|
|||
![]() winscp moet je op je computer installeren en openssh kan je in je installer vinden.
welke instellingen je moet invoeren bij winscp moet je ff vinden in de wiki winscp: https://forum.iculture.nl/f59/i...92-winscp.html openssh: https://forum.iculture.nl/f59/i...8-openssh.html Laatst gewijzigd door slodo; 29-07-08 om 20:20. |
|
||||
|
||||
![]() oke bedankt
|
|
||||
|
||||
![]() maar erstaat 1.1.4 niet bij welke wachtwoord moet ik dan invoeren
bedankt |
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Apps niet meer op iPhone verwijderen | nicosomers | Jailbreak apps en thema's | 12 | 29-09-15 00:47 |
Foto's verwijderen van iPhone werkt niet meer. | Brandius | Muziek, foto & video | 0 | 21-06-10 18:59 |
Mac OS X: kan geen songs meer verwijderen in Itunes | Shorty007 | iTunes | 1 | 26-04-09 14:28 |
hoe kan ik iconen die ik niet gebruik verwijderen van het beginscherm??? | daximus | iPhone algemeen | 10 | 09-12-08 14:37 |
Help!! Kan niet meer downgraden van 1.1.1 naar 1.0.2 | Playboy Mansion | Unlock [archief] | 6 | 18-11-07 09:58 |
|
|