Cydia en Installer 4 sources / repositories discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het gedaan voor de itune apps. En het werkt gewoon en je hebt naast installer 4 ook nog altijd cydia....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb het gedaan voor de itune apps.
En het werkt gewoon en je hebt naast installer 4 ook nog altijd cydia. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hey, hij is bij mij al 15 minuten aan het refreshen. Ik wil graag die repo hebben van indo.net
Er staat Status: Active, maar daar blijft het bij. Iemand een idee? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb net installer erop staan, de nieuwste als het goed is: 4.0b4-4
maar er staan geen apps in, ik heb wel al een paar repo's toegevoegd. Iemand een idee? Heel erg bedankt alvast! |
|
||||
|
||||
Eerst ff heel snel updaten naar beta 6 dan, want de repo's werken pas goed vanaf beta 6
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Hé das gek..
Ik heb gewoon netjes installer beta 6 en alles, ik heb wat van die repo's van d vorige pagina geprobeerd te adden maar Installer roept steeds: "Unable to decode source at http://whatever" Ideas anyone? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia en Installer 4 Sources. | Rietish | Jailbreak apps en thema's | 15 | 04-08-10 17:13 |
[Cydia] Repositories voor fonts/lettertypes? | ViktorV | Jailbreak apps en thema's | 11 | 24-11-08 16:22 |
Installer 3.11 introduceert selectief bijwerken repositories | daanhegman | Jailbreak apps en thema's | 8 | 20-05-08 01:00 |
Installer sources | stereopanda | Jailbreak apps en thema's | 0 | 22-12-07 22:09 |
|
|