App. Kate discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na installatie van "Kate" is icon niet zichtbaar en werkt mij mij de telefoon functie niet meer.Springt direkt weer terug naar springboard. Heeft iemand dezelfde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App. Kate
Na installatie van "Kate" is icon niet zichtbaar en werkt mij mij de telefoon functie niet meer.Springt direkt weer terug naar springboard.
Heeft iemand dezelfde problemen? Na uninstall alles weer prima werkend. groet, Ben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kate geeft vaker problemen, dat is algemeen bekend hier
kijk maar eens: https://forum.iculture.nl/f8/ap...niet-doen.html dat is natuurlijk op de lagere 1.x.x Firmwares, maar je ziet wat het kan doen...
|
|||
|
|||
Kate
Bedankt voor de tip.
|
|
||||
|
||||
Ik krijg deze nu zelfs niet geinstalleerd . Dus ben jij toch al iets verder alhoewel het niet werkt.
|
|
||||
|
||||
Heb ook al enkele problemen gelezen op andere forums.
Zoals het niet meer kunnen uitschakelen van gprs, ssh problemen en na uninstallen geen Wi-Fi meer. Dus misschien nog even wachten tot het uit beta is ... |
|
|||
|
|||
Ik probeer het ook via installer te installeren maar hij zegt telkens: Bad url :S
|
|
|||
|
|||
Zojuist bericht gekregen van de ontwikkelaar van kate, met een oplossing:
Hello, Just try to install manually: 1. MobileEnhancer 2. RiP Dev Preferences 3. Kate It's error of Installer beta 4, it's not always works with dependencies. We'll fix it at next version. Suc6 EDIT: even uitgeprobeerd, en inderdaad alles werkt. Je hebt alleen geen icoontje meer op je springboard. Alles staat nu bij instellingen. Zet wel even je taal tijdelijk op engels, anders staat alles in het russisch, beetje lastig. Licentie code overzetten ging ook perfect, alles werkt in 1 keer, ben zeer tevreden. Laatst gewijzigd door pietpiet50; 15-08-08 om 00:54. |
|
||||
|
||||
Koos voor optie trillen op toetsenbord en toen liep mijn belgedeelte helemaal vast.
Er maar weer snel vanaf gehaald, jammer want het lijkt me echt een superproggie!!
|
|||
|
|||
ik heb net me iphone geupdate naar de laatste firmware (vlekkeloos trouwens) en kate ook geinstalleerd en na wat stoeien heb ik het werkend gekregen.
ik heb nu alleen een vraag, ik heb een trail licentie kunnen aanvragen en deze blijft 3 dagen geldig. weet iemand hoe ik aan een permanente licentie kom? ik heb fw 2.0.2 en kate versie 2.0b5 Laatst gewijzigd door cypher21; 25-08-08 om 23:37. Reden: illegaal verzoek verwijderd |
|
||||
|
||||
hier kun je een licentie aanvragen:
RiP Dev: Kate |
|
|||
|
|||
Waarom zou je hier in hemelsnaam Unlimited … $45 voor betalen.....
Zo bijzonder is deze app nou ook weer niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kate via Cydia? | chonazz | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-01-09 11:30 |
Springboard veranderd ( KATE probleem) | Digi | Jailbreak apps en thema's | 21 | 02-01-09 01:31 |
Kate verwijderen | Touseef | Archief | 1 | 28-05-08 18:40 |
Kate | ronin | Unlock [archief] | 8 | 16-05-08 09:25 |
|
|