Native ToDo programma op 1.1.4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb de afgelopen dagen het internet afgespeurd naar een native ToDo programma voor op mijn iPhone met firmware 1.1.4 Ik ken inmiddels ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Native ToDo programma op 1.1.4
Beste mensen,
Ik heb de afgelopen dagen het internet afgespeurd naar een native ToDo programma voor op mijn iPhone met firmware 1.1.4 Ik ken inmiddels MobileToDo (1 & 2), maar de ontwikkeling van deze app is stilgezet en er ontbreken een paar belangrijke functie's. Er zijn genoeg web-based app's, maar dat lijkt me erg onhandig omdat je dan altijd een internetverbinding moet hebben. Kortom, wie weet een goed ToDo progje die ik via de Installer kan downloaden? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
todo | spectre170 | iPhone Apps | 1 | 26-02-11 22:56 |
Todo's synchroniseren, met iCal en MobileMe | Celf | iTunes | 11 | 14-12-09 18:02 |
prgramma ToDO / Things To Do. Waar staat de file? | freelance_focus | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-09-08 23:16 |
MS Exchange ToDo list? | chrisholman | iPhone algemeen | 2 | 23-07-08 13:14 |
Verwijderen van native programma's | tommer | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-02-08 01:13 |
|
|