Crash bij third-party programma's discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, sinds 2.0 kan ik geen third-party programma's meer installeren. Wel bv bossprefs, maar als ik bv Quake oid installeer start de Iphone niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Crash bij third-party programma's
Hoi, sinds 2.0 kan ik geen third-party programma's meer installeren. Wel bv bossprefs, maar als ik bv Quake oid installeer start de Iphone niet meer op. Ik zit nu elke dag mijn Iphone te restoren, nog even en hij gaan de prullenbak in. Ben ik de enige met dit probleem, bij app-store programma's heb ik geen problemen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
niet alles werkt al op de 2.x.x firmwares het is dus normaal dat ze niet werken.. het zal namelijk eerst alemaal overgezet moeten worden zodat het op de 2.x.x firmwares kan draaien
|
|||
|
|||
Als het goed is zie je bij Cydia en Installer geen programma's die niet voor 2.0 bedoeld zijn! Dus vorige opmerking is dus niet van toepassing!!
|
|
||||
|
||||
Misschien heb je te weinig ruimte vrij en moet je met bosstools je applications nog verplaatsen ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard crash bij inkomende oproep.. | yasmin23 | iPhone algemeen | 0 | 18-12-10 23:48 |
wat te doen bij computer crash? | drumdik | iTunes | 2 | 19-08-10 12:17 |
Mail crash bij 2.0.2 | j.junior | iPhone algemeen | 15 | 15-09-08 20:02 |
Email crash bij Ziphone | 199724 | Unlock [archief] | 2 | 11-04-08 10:53 |
Microfoon bij 3rd party koptelefoon | duinsel | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 19-02-08 23:21 |
|
|