email- & sms notify.. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn vorige versie 1.4 had ik een mooi programmaatje dat me liet zien bij geopende applicaties of er email en/of sms ongelezen waren (rechtsbovenin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
email- & sms notify..
Op mijn vorige versie 1.4 had ik een mooi programmaatje dat me liet zien bij geopende applicaties of er email en/of sms ongelezen waren (rechtsbovenin de bar naast de batterij indicator). Heeft iemand enig idee of dit ook voor versie 2.0.1 bestaat? Kan het nergens vinden...
Dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat was het programma "taskbar notification" , is voor firmware 2.0 of later niet beschikbaar. tenzij je intelliscreen aanschaft. Daar zit wel zoiets in.
|
|
|||
|
|||
Thanks M. Freaker! Klopt, dat heette taskbar notification herinner ik mij nu...had al een vermoeden dat het niet/nog niet beschikbaar is.
Dank voor je snelle reactie!! Robbiebeer... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email synchroon tussen Iphone & desktop | Redondo1982 | Desktop-applicaties | 9 | 17-05-13 11:06 |
SMS notify | Rog | iPhone algemeen | 3 | 08-10-08 21:59 |
SMS Notify for iphone 1.1.3. | croiman | iPhone algemeen | 93 | 28-04-08 21:45 |
smsd en sms-notify na upgrade 1.1.3. | mabaelst | iPhone algemeen | 16 | 22-03-08 16:17 |
& in email adres | Binke | iPhone algemeen | 4 | 05-03-08 21:34 |
|
|