Hoe weten wat beschikbaar is via Installer/Cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Bestaat er eigenlijk een mogelijkheid om te weten welke programma's allemaal beschikbaar zijn in Installer en/of Cydia, zonder je iPhone al ge-jailbreaked te hebben? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe weten wat beschikbaar is via Installer/Cydia
Hallo,
Bestaat er eigenlijk een mogelijkheid om te weten welke programma's allemaal beschikbaar zijn in Installer en/of Cydia, zonder je iPhone al ge-jailbreaked te hebben? Kan je daar ergens lijsten/beschrijvingen van terugvinden? De reden is eigenlijk dat ik op zoek ben van (liefst gratis) versies van Bejeweled, Tetris, Backgammon, enz. In de appstore bestaan daar wel versies van maar ik vind die aan de dure kant voor wat het is. Als ik zou weten wat er te vinden valt via Installer/Cydia zou ik me wel de moeite doen om mijn iPhone te jailbreaken, anders liever niet. Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
voor tetris kan je tris gebruiken. gratis uit de app store
|
|
||||
|
||||
dan moet je maar net massel hebben dat die ene spel bij instaler ook bij app store staat (soort van gelijke game dan)
|
|
|||
|
|||
Hier staan veel programma's vermeld: Latest iPhone Applications
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia Installer PER ONGELUK verwijderd, wat nu? | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-08-10 21:00 |
Hoe gebruikje Installer en Cydia | Macfreak038 | Archief | 1 | 30-04-09 23:23 |
Installer of Cydia? En, hoe te installeren? | Impact | Archief | 1 | 18-02-09 13:24 |
|
|