Wat is beter ? Cidia of Installer? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke van de twee apps kan k het beste gebruiken. ik heb Customize via Cidia geinstalleerd, maar =volgens mij is dat crap. Ik krijg geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat is beter ? Cidia of Installer?
Welke van de twee apps kan k het beste gebruiken. ik heb Customize via Cidia geinstalleerd, maar =volgens mij is dat crap. Ik krijg geen enkel thema live. Apply thema etc... maar het werkt van geen kant. Ik heb ergens gelezen dat Installer een betere repository heeft voor Customize.
Wie kan me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ligt niet aan cydia ..... ligt aan customize. Gebruik liever Winterboard om thema's te installeren.
|
||||
|
||||
ok. maar wat is nu beter ....? Summerboard, Winterboard of Freeboard. Overigens kan ik Summerboard en Freeboard niet in Cidia vinden
|
|
||||
|
||||
Gebruik ze gewoon alle twee, dat is geen probleem...
|
||||
|
||||
met alle twee bedoel je Summerboard en Customize?
|
|
||||
|
||||
op het moment is er alleen nog WinterBoard en Customize. geen SummerBoard en FreeBoard helaas... zal er binnenkort wel zijn
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 17-08-08 om 18:56. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik summerboard meestal, themes afhalen met customize gaat niet heel goed bij mij.
ironmanixs bedoelde cydia en installer denk ik |
|
|||
|
|||
Hier lopen 2 thema's door elkaar ..... Cydia of installer aan de ene kant en het installeren van themes aan de andere kant.
Aan de titel van het item te zien, bedoelt'ie inderdaad Cydia of Installer. Beide programma's functioneren bij mij prima. Alleen staan er in Installer nog niet zo veel programma's als in Cydia. Dus ...... in de totale werking denk ik dat in 2.0 Cydia nu meer mogelijkheden biedt als Installer. Voor het installeren van thema's werkt alleen op dit moment winterboard prima. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia Installer PER ONGELUK verwijderd, wat nu? | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-08-10 21:00 |
iPhone: Wat is beter aan FW 2.0.2 | Guest-20220126212803 | Jailbreak | 4 | 26-08-08 14:03 |
Hoe weten wat beschikbaar is via Installer/Cydia | vannic | Jailbreak apps en thema's | 3 | 19-08-08 23:39 |
Wat is er beter aan 1.1.3 dan 1.1.2 | midon | iPhone algemeen | 16 | 06-02-08 20:16 |
|
|