installer 4 beta werkt niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo Ik heb een iPhone firmware 2.0 gedaan met de geunlockte en gejailbreakte firmware van iphoneclub. Maar hier zat alleen cydia op. Dus heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
installer 4 beta werkt niet
hallo
Ik heb een iPhone firmware 2.0 gedaan met de geunlockte en gejailbreakte firmware van iphoneclub. Maar hier zat alleen cydia op. Dus heb ik met openssh installer 4 bega erop gezet. Maar als ik deze opstart zegt hij dat hij niet goed geinstaleerd is en ik kan ook niets downloaden. Wat moet ik doen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de rechten van de bestanden wel goed gezet? Zet deze op 755.
|
|||
|
|||
ja heb ik gedaan
|
|
||||
|
||||
Anders doe je even het volgende in Terminal. (Kan ook met MobileTerminal op de iPhone, kun je in Cydia krijgen).
Typ precies zoals het er staat, na elke regel druk je return. su root alpine chown -R root:wheel /Applications/Installer.app chmod a+srx /Applications/Installer.app/Installer killall SpringBoard
|
|||
|
|||
gelukt????
|
|
|||
|
|||
ik ga het zo proberen. eerst mijn huiswerk afmaken.
|
|
|||
|
|||
ik heb 2 vragen
1) is het hoofdlettergevoelig? 2) wat moet je doen als je het helemaal hebt ingetypt? |
|
||||
|
||||
Citaat:
2) Op het eind typ je killall SpringBoard dus dan word je SpringBoard herstart. Daarna zal Installer 4 het ook weer doen, zonder error. |
|
|||
|
|||
moet ik na de laatste zin ook return doen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nee hij blijft zeggen dat hij fout geinstaleerd is!! Weet je nog iets?? Ik zal wat details geven: nadat ik [wiki=2822]chmod[/wiki] a+srx /Applications/Installer.app/Installer heb getypt zegt hij killed. ik denk dat dat goed is.
Laatst gewijzigd door Colburners; 03-09-08 om 18:24. |
|
||||
|
||||
Wat je alemaal moet intypen moet werken. Heb het zelf een aantal keer getest... Anders nog eens proberen. Wel overnieuw
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad op 4.2 beta werkt niet..downgraden naar 3.2.2 lukt niet..:-( | tbeumer@ | iPad algemeen | 15 | 20-09-10 20:04 |
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet | dennis3 | iPhone algemeen | 0 | 07-05-08 18:14 |
Installer werkt niet | Ehsan | Jailbreak apps en thema's | 16 | 01-04-08 17:33 |
Installer werkt niet...Help | fransvandenhout | Archief | 1 | 20-02-08 19:52 |
|
|