Keypad telefoon reageert niet!!!!!! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds enkele dagen mijn iphone gejailbreaked. Sinds vandaag doet mijn nummerieke keypad het niet meer. Als ik op het icoontje van de telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Keypad telefoon reageert niet!!!!!!
Ik heb sinds enkele dagen mijn iphone gejailbreaked. Sinds vandaag doet mijn nummerieke keypad het niet meer. Als ik op het icoontje van de telefoon druk dan verschijnt het display, maar hij reageert niet als ik erop druk. Vervolgens springt het display weg, dit gebeurt ook als ik alleen op het icoontje druk zonder het toetsenbord aan te raken.
Heb op het forum gezocht naar oplossingen (heb gelezen over Iworld) maar ik kon ze niet vinden. Heb mjn telefoon al meerdere malen gereboot. Ik heb geen zin om mjn telefoon weer terug te zetten en weer te jailbreaken. Iemand nog oplossingen???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer de frabrieks instellingen.
ga naar instellingen-algmeen-stel opnieuw in-fabrieks instellingen. en anders word het denk ik toch een restore |
|
|||
|
|||
Heb ik al geprobeerd
Dit is nu al de derde x dat ik cydia en installer installeer. Telkens crasht er wel een programma waardoor ik niet eens normaal mijn iphone kan gebruiken. Denk dat ik em voorlopig niet meer ga jailbreaken, maar wacht totdat de software wat stabieler is. Dit is drie keer nix. |
|
||||
|
||||
Jouw versie en de huidige versie (2.0.2) zijn vrij stabiel. Dus ik begrijp niet waarom het bij jou niet werkt. Dus zou ik een restore doen naar de laatste versie.
|
|
||||
|
||||
ik zit met hetzelfde probleem.. Ik heb net buuf2 geinstalleerd en nu doet me keypad het niet meer. Heb weinig zin in een restore
|
|
||||
|
||||
Ik heb het gefixt! Ik zat met die instellingen van 'kate' te ***** en nu werkt het weer! Pm maar als het niet lukt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
numerieke keypad doet het niet! | leenkat | iPhone algemeen | 2 | 13-08-10 19:31 |
Gesproken telefoon keypad. | Prime | iPhone algemeen | 5 | 29-11-09 14:04 |
Keypad doet het niet na unlock met ijailbreak! | guza | Unlock [archief] | 2 | 05-03-08 21:53 |
Bellen via keypad en gebeld worden werkt niet | Shanti | Archief | 2 | 03-03-08 20:14 |
|
|