numerieke keypad doet het niet! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een telefoonnummer wil intikken verschijnen de cijfers niet, ik kan dus het keypad reageerd niet. Weet er mischien iemand een oplossing, of is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
numerieke keypad doet het niet!
Als ik een telefoonnummer wil intikken verschijnen de cijfers niet, ik kan dus het keypad reageerd niet. Weet er mischien iemand een oplossing, of is het een instelling?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt me een software fout? Heb je de iPhone al opnieuw opgestart? En als dat niet werkt, de iPhone met iTunes een restore (herstel) uitvoeren zodat de software er opnieuw opgezet word.
|
|
|||
|
|||
Heb je het programma "kate"op je iphone staan? zo ja,programma verwijderen en het werkt weer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
Keypad doet het niet na unlock met ijailbreak! | guza | Unlock [archief] | 2 | 05-03-08 21:53 |
|
|