iPhone 3g 3G internet werkt niet op OS 4.0.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3g 16 GB, momenteel geen jailbreak meer omdat ik het heb hersteld, maar ik heb het probleem nog steeds. Sinds een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een iPhone 3g 16 GB, momenteel geen jailbreak meer omdat ik het heb hersteld, maar ik heb het probleem nog steeds. Sinds een week heb ik via internet mijn T-Mobile abbonement gewijzigd, ik heb er web'n'walk standard bij gezet. Ik heb ook nog is contact gehad met T-Mobile en ze zeiden dat internet er direct op zou komen, Maar telkens als ik ergens in wil zegt hij: geen abbonement op internet etc etc... Waardoor komt dit kan iemand mij helpen a.u.b?
![]() ![]() groetjes |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() GM!.. had het zelfde probleem.. heb in instellingen, algemeen en dan stel opnieuw in.. herstel netwerkinst. kon ik weer op internet!.. mss moet je wel je Wi-Fi inst. opnieuw invoeren.. Grtjs
|
|
|||
|
|||
![]() heb het geprobeerd maar nog steeds geen abbo op internet.. :S
|
![]() |
Labels |
3g internet, iphone, niet, probleem, werkt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet werkt niet (internet plus) T-mobile | Marleybob | T-Mobile | 6 | 28-03-11 14:42 |
Internet op iphone 4 werkt niet! | Rik1980 | iPhone algemeen | 14 | 25-02-11 13:23 |
iPhone 3G, 3G internet werkt niet, Wi-Fi wel? | Thommes | Wi-Fi | 38 | 02-12-10 21:42 |
internet op de iphone werkt niet meer | mentalernie | iPhone algemeen | 18 | 20-05-10 14:06 |
US AT&T 3G iphone en KPN internet werkt niet! HELP | Defmen | KPN, Hi, Telfort, MTV Mobile | 5 | 16-08-09 19:27 |
|
|