Installer werkt niet bij versie 2.0.2 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn installer werkt niet. Na mijn laatste upgrade 1.1.4 naar 2.0.2 (iphone 2G) werkt mijn installer maar gedeeltelijk... Het programma opent gewoon, maar als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer werkt niet bij versie 2.0.2
Mijn installer werkt niet. Na mijn laatste upgrade 1.1.4 naar 2.0.2 (iphone 2G) werkt mijn installer maar gedeeltelijk... Het programma opent gewoon, maar als ik bijvoorbeeld weer programma'tjes wil downloaden geeft ie de volgende error: error unable to decode package. Helaas kunnen de programma's die ik wil hebben niet via Cydia gedownload worden... Iemand met de gouden tip?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer eens de rechten goed te zetten
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit is niet dat hij niet werkt, die melding krijgt iedereen wel bij heel veel packages. Onthoud dat Installer nog in de beta fase is, en dus nog niet zo goed werkt als op Firmware 1.1.(x).
Dit zal alemaal wel verbeterd worden.
|
|||
|
|||
Maar bij mij staan er al geen sources in, en als ik die dan toevoeg begint ie al aardig te kreunen. Vervolgens diverse apps geprobeerd te installeren, maar steeds dezelfde foutmelding Dat mag toch niet gebeuren
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb zelf ook dat hij error unable to decode geeft... Dat is bekend. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
versie 4.3.1 herstel werkt niet!!!!! | Guest-201204012146 | Archief | 1 | 02-04-11 13:17 |
Bijwerken nieuwere versie iPhone werkt niet | Eilan | iTunes | 2 | 31-03-11 14:30 |
installer werkt niet! | suzuki62 | Archief | 2 | 15-06-08 22:54 |
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet | dennis3 | iPhone algemeen | 0 | 07-05-08 18:14 |
Installer Werkt Niet !!!! | rlobbes | Jailbreak apps en thema's | 22 | 22-02-08 14:54 |
|
|