Nummers van je SIM-Kaart op je iPhone zetten met SIMport discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt super!! Alle contacten in 1 keer gekopieerd!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Werkt super!! Alle contacten in 1 keer gekopieerd!
|
|
|
||||
|
||||
er is ook via installer iSIM te downloaden, bellen sms emailen vanaf simkaart.
copieren verplaatsen verwijderen contacts van iphone-sim , sim-iphone. |
|
||||
|
||||
Ook email op de sim? Das hip! Die neem ik denk ik maar eens!
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Citaat:
gr. |
|
||||
|
||||
kunt het gewoon installeren via installer, source ifoneguide.
|
|
|||
|
|||
Alleen werkt het dan ook op 1.1.3 dev manier....?
Staat nu nl in de installer dat dat niet gaat!!! Als je het zelf via fugu doet kan dat dan wel met 1.1.3? Tnx! |
|
||||
|
||||
normaal is t er wel vo 113
|
|
|||
|
|||
Heb het gewoon maar gedaan via Fugu...
Werkt prima, alleen moet ik overal een + voor zetten, maar is beter dan alles opnieuw invoeren |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die zou moeten zitten in installer > install >ifoneguide apps.
Ik heb m via fugu erop gezet, werkt prima! |
|
||||
|
||||
je zult dan de source moeten toevoegen in installer , je ga na installer, rechts onder druk op sources, dan rechtsboven edit en dan rechts add, en typ in: ifoneguide.nl/113 en ok, dan zal hij vanzelf refreshen. ga na instal dan, en zie je drie mappen van ifoneguide staan
|
|
|||
|
|||
Kan die niet in installer.app ofzo gezet worden?
edit: Laat maar |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem
Citaat:
Heb gisteren namelijk lang zitten klungelen en krijg steeds hetzelfde als Mathieu. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Deze tool is toch gratis of heb ik dat verkeerd begrepen? Ik heb trouwens wel 1.1.4 erop staan, kan het misschien daar aan liggen? Hopelijk ligt het aan mij en kunnen jullie helpen Laatst gewijzigd door Nappie0310; 30-03-08 om 12:02. |
|
||||
|
||||
Vanaf firmware 2.0, zit de optie importeren vanaf SIM standaard in de iPhone..
ja..ja.. ik weet het daar heb je nu niets aan
|
||||
|
||||
Je kunt ook nog iSim proberen....
|
|
|||
|
|||
iSim? Ik heb ergens gelezen dat je hiervoor moet betalen of heb ik dat verkeerd begrepen? Ook weet ik nog niet hoe dit programmatje te installeren is maar daar ga ik nog eens even rustig naar zoeken
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Van simkaart naar iphone gaat, er zijn meerdere opties waarvoor je moet betalen, maar als t alleen is om nr naar iphone te zetten , kun je deze app ook gebruiken.
|
|
||||
|
||||
via installer deze link even invoeren iFon som kilde i Installer.app på iPhone | iFon
en dan gewoon even gaan kijken bij all packages achter simport installen en done !! grtz B |
|
||||
|
||||
simport staat ook gewoon in de iFoneguide repository.
Ik had het zelf niet nodig, maar eergister een iphone verkocht en simport erop gezet om de contacten van de sim te lezen. Werkt prima! Het enige dat niet goed ging was dat de +31 vervangen werd door een 0 Hij kon achteraf in outlook dus alle nummers weer ff aanpassen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Nl iphone met belgische sim kaart | Rmommens | Unlock | 0 | 20-07-10 17:55 |
iphone nummers naar sim kaart | boefj3 | Archief | 1 | 13-06-10 15:00 |
Contacten syncen van iphone naar sim kaart ? | Data | iTunes | 0 | 24-07-09 19:44 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
Nummers op SIM kaart hoe bereiken | vanessa | Archief | 2 | 08-11-07 01:05 |
|
|