Nummers van je SIM-Kaart op je iPhone zetten met SIMport discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ok, misschien een beetje laat maar voor diegenen die niet al hun nummers moeilijk met de computer hebben moeten syncen en toch nog hun nummers ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nummers van je SIM-Kaart op je iPhone zetten met SIMport
ok, misschien een beetje laat maar voor diegenen die niet al hun nummers moeilijk met de computer hebben moeten syncen en toch nog hun nummers van hun SIMkaart in hun iPhone willen zetten is er nu eindelijk een app, SIMport
ik heb de app bijgesloten, het is allemaal heel simpel:
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging. Laatst gewijzigd door sjowol; 11-11-07 om 16:27. Reden: oops moet je wel attachen he?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Super, ik heb ze ondertussen manueel opnieuw ingetikt, maar zeeeeeeeker een geweldige app voor nieuwe iphone bezitters.
Thanks |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ff chmodden naar 0755
Ik helaas ook niet.
Verklaar je nader (-; |
|
||||
|
||||
Ik weet alleen de methode via winSCP: ga naar een bestand uit deze app, op je iPhone. Klik nu met de rechtermuisknop en kies voor "properties". Je ziet nu een cijfer staan in het scherm, verander dit in 755 (of zet de kruisjes op de juiste plaats) en sla het bestand weer op.
|
||||
|
||||
ja het kan ook met de commandline maar freeks manier komt het wel op neer. dus bij properties ff 0755 in octal
|
|
||||
|
||||
hoi ik kom er niet uit. Als ik op het logo van SIMport druk krijg ik een plaatje van simport vergroot en dan loopt hij vast.
Dit heb ik gedaan: 1. Bestand gedownload 2. Met fugu naar de hoofdmap gesleept. 3. Toen bij map info gekeken en daar stond al 0755 4. Iphone gereboot Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Werkt prima thanks voor de tip. Ik had geen zin om ff nokia software te installeren etc. |
|
||||
|
||||
Gaat het over mijn huidige contacten heen? Want ik heb nl. al wat contacten handmatig erin gezet. Ik wil alleen de contacten die er dus nog niet in staan erbij hebben...
|
|
|||
|
|||
Nee je kunt aangeven welke nummers hij moet overnemen. Probeer hem gewoon zou ik zeggen werkt super handig
|
|
|||
|
|||
Echt top programmatje! Dankjewel voor de headsup!
|
|
||||
|
||||
Handig mijn oude mobiel deed dat ook niet en dat is erg iritant xD
|
|
||||
|
||||
Hij doet het niet bij mij...
Ik krijg een wit scherm te zien, en na een tijdje sluit het weer af |
|
|||
|
|||
Misschien overbodig.
Ik heb mijn vorige telefoon gesynchroniseerd met Outlook en nu via Outlook alles weer in de Iphone gezet. Was een fluitje van en cent. Probeer dat eens. Paz |
|
|||
|
|||
vette tool! tnx voor noticing! maatje van me zijn ma heeft 500 nummers op de sim.. dus
|
|
||||
|
||||
Citaat:
dit is dus voor de mensen die dat niet kunnen en badside: kijk jij ook ff naar de permissies in dat mapje (moet dus octal 0755 zijn) Laatst gewijzigd door sjowol; 14-11-07 om 00:41. |
|
|||
|
|||
Bedankt werkt als een trein!
Alleen moet ik voor al mijn nummers nog een + gaan zetten, omdat ik voor al mijn nummers +31 heb gezet op mijn oude tel, neemt dit progje de + niet mee over. |
|
||||
|
||||
werkt dit met een iphone 1.0.2 of enkel met de 1.1.1
alvast dank fds |
|
|||
|
|||
daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Laatst gewijzigd door wicher; 16-11-07 om 21:41. |
|
||||
|
||||
ik denk op allebei maar probeer het eens zou ik zo zeggen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Nl iphone met belgische sim kaart | Rmommens | Unlock | 0 | 20-07-10 17:55 |
iphone nummers naar sim kaart | boefj3 | Archief | 1 | 13-06-10 15:00 |
Contacten syncen van iphone naar sim kaart ? | Data | iTunes | 0 | 24-07-09 19:44 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
Nummers op SIM kaart hoe bereiken | vanessa | Archief | 2 | 08-11-07 01:05 |
|
|