Nummers van je SIM-Kaart op je iPhone zetten met SIMport discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe verwijder je dit weer? Zelfde manier als installeren?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe verwijder je dit weer? Zelfde manier als installeren?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik denk wellicht nog teveel in Windows stijl -> uninstall etc
|
|
|||
|
|||
waar staat simport dan in de installer.ap?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
simport
Citaat:
ik heb simport gedownload,maar waar vind ik het mapje applications?? en wat is chmodden??? Gr Suusje |
|
||||
|
||||
je kan hem ook downloaden via installer voeg de modmyifone.com/installer.xml source toe bij installer
|
|
|||
|
|||
Ik kan hem niet vinden in de installer... hoe heet de applicatie? SIMapp?
|
|
||||
|
||||
kijk eens naar de tital van het topic.. SIMPORT
|
|
|||
|
|||
vind jij m in de installer? "simport"? Ik kan hem daar niet vinden
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Merkwaardig. Heb jij hem echt via Installer geïnstalleerd? Ben je niet in de war met je lijstje in Uninstall? Hoe dan ook, even verder gezocht en hier een source gevonden die hem wel toevoegt -bij mij. Slag om de arm, gezien vorenstaande. Is mogelijk een Franse versie, want Franse source (spreek uit: soers ). Nog niet geprobeerd, dus op eigen risico.
|
|||
|
|||
Ik heb de source toegevoegd, en ik wil SIMport installeren. Maar als ik install selecteer, dan komt er 'this package is from an untrusted source, it may be unsafe to install!
Wat doe ik? PS: ik heb dit niet via mijn computer gedaan hoor, gewoon de source via mn iPhone zelf... is er een verschil? |
|
||||
|
||||
Gewoon installeren. Werkt prima.
|
|
|||
|
|||
bedankt, alles is in orde!
|
|
|||
|
|||
Werkt super, ook met FW 1.1.2.
Kan ook de source http://rep.frenchiphone.com toevoegen in Installer, staat-ie tussen, voor diegene dit dat wilt weten ;-) |
|
|||
|
|||
hhahaha....tis even puzzelen maar gaaf man. Bedankt!
Ik heb trouwens een stealthsim, geen probleem. |
|
|||
|
|||
hallo, ik heb dus SIMport gedownload en druk op het icoon in summerboard, er staat Loading .... dan gaat dat weg en komt er niks, ik druk op import en hij zegt O import succesfully en O failed! En ik ben er zeer zeker van dat er contacten op men SIM kaart staan, hopelijk hulp?
Alvast bedankt!! MVG Mathieu |
|
|||
|
|||
Niet vergeten te betalen! ;-)
Je kunt bij SIMport alleen 1 voor 1 contacten gratis overzetten. Alles in 1 keer moet je voor betalen. |
|
|||
|
|||
Pff ik heb het op een andere manier gedaan hoor, ook een of andere app geinstalleerd en niets niet mendal betaald en het ging allemaal in 1 keer?! Ik ben wel een beetje vergeten welke app het precies was, maar het woordje SIM kwam er ook wel in voor denk ik... Zoek het eens op in Google!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Nl iphone met belgische sim kaart | Rmommens | Unlock | 0 | 20-07-10 17:55 |
iphone nummers naar sim kaart | boefj3 | Archief | 1 | 13-06-10 15:00 |
Contacten syncen van iphone naar sim kaart ? | Data | iTunes | 0 | 24-07-09 19:44 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
Nummers op SIM kaart hoe bereiken | vanessa | Archief | 2 | 08-11-07 01:05 |
|
|