Van 2.01 naar 2.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil graag mijn iphone updaten van 2.01 naar 2.1. Weet iemand of dan alle applicaties die ik gekocht heb bij AppStore automatisch meegaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van 2.01 naar 2.1
Hoi,
Ik wil graag mijn iphone updaten van 2.01 naar 2.1. Weet iemand of dan alle applicaties die ik gekocht heb bij AppStore automatisch meegaan naar de update, of zijn ze dan allemaal verdwenen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die gaan gewoon mee
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
als het goed gaat.....
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 03:38 |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|