iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Wow, welke is dat en is ie vrij verkrijgbaar in cydia????? Is een combi van een aantal themes, te weten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zelfde maar dan met een andere achtergrond en ander kleurtje van de cirkel ( die nu matched met de kleur van de bergen ) waarvan weericoon inmiddels gecentreerd is
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hahaha thanks, ik probeer die nu vaker te gebruiken dan wa, denk dat ik binnenkort een massabericht stuur, dat ik alleen nog maar Telegram gebruik en ze me dus via die app kunnen bereiken. En anders gewoon bellen 😊. |
|
||||
|
||||
Met aangepaste notificatie bubbles En voor de mensen die ook zo een screenshot willen, download Screenshot Maker Pro ( gratis )
Laatst gewijzigd door daveensannie; 20-12-14 om 13:26. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Leuk!!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Leuk die plaatjes als er nu ook eens de tweak erbij gezet werd, zou het nog fraaier zijn
Laatst gewijzigd door peerenbooms; 21-12-14 om 14:29. Reden: foutje |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nu zo zonder JB, vanavond alles terug zetten
|
|
||||
|
||||
Hey spikie geen 6 meer ?
|
|
|||
|
|||
Zou je eens de tweaks/thema's/widgets willen delen met ons die je gebruikt hebt om het er zo te laten uitzien? Ziet er echt zeer goed uit
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bedankt ! Ok komt ie, het thema is Elite8 maar die is nog beta, als je die wilt dan moet je f een donatie doen ( ik heb 5 dollar gedoneerd ) de tweaks die je er voor nodig hebt is groovyboard ( SBHTML ) homescreendesigner, winterboard, dubblebubblebadge ( die activeer je in winterboard ) en E8blurredSBhtml ( deze activeer je in groovyboard ) hier zit ook een file bij die je moet activeren in homescreendesigner. Een pagina terug staat waar je kan doneren zodat je de link krijgt voor de repo. Inmiddels ben ik zelf weer terug naar desire theme, deze heeft echt waanzinnig veel iconen gethemed, en het mooiste is, deze dev is de eerste die callbar ook gethemed heeft ( die overigens morgen uit komt ) daardoor voor mij t meest complete theme die er op dit moment is. ( dat is dus o.a callbar gethemed )
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 december 2014 om 17:42 ---------- Hoe dat zo? Niet tevreden of toch te groot ? |
|
||||
|
||||
Hoe dat zo? Niet tevreden of toch te groot ?[/QUOTE]
Vond hem toch wat te groot om met 1 hand te bedienen. |
|
|||
|
|||
dat is dan ook de reden waarom ik hem niet koop, ik zie dat je appinfo hebt, deze heb ik ook, maar die stuurt zijn emails niet meer door, hoewel alles correct is ingesteld
ook audio recorder neemt de gesprekken niet meer op
|
||||
|
||||
Citaat:
https://twitter.com/Mileskabal/statu...65570811006977 |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 36 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 36 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|