iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thespikie Heb de originele AppIconMask vervangen door de ronde Dus niet f makkelijk zelf te doen vrees ik...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zou je daar miss een tutorial voor willen maken ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Met iFile ga je naar: /System/Library/PrivateFrameworks/MobileIcons.framework en daar vervang je het gedownloade, je kunt best de originele van naam veranderen = AppIconMask@2x~iphone.png Dit heb ik ook gedaan, kwestie van terug te willen gaan. Moest het niet lukken zeg je het maar Mvg Jonas |
|
||||
|
||||
Thanks ga t f proberen, alleen werkt die mediafile link niet ....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
die wel thanks
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit!
Hoe doe je dat met dat weer widget ? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hmm oke, en je kan natuurlijk niet vertellen welke dat dat is ?
|
|
||||
|
||||
heb hem vervangen maar dr gebeurt niks.....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Climacons iwidget ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 januari 2014 om 11:54 ---------- Je moet een respring doen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
wat ik gedacht gedaan te hebben is dat wat jij stuurde via dropbox gekopieerd te hebben naar die locatie in Ifile......maar ik zie m dus niet staan, dus waarschijnlijk toch niet goed gegaan....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik moet gaan werken nu dus kan niet direct antwoorden (alleen tijdens pauze) |
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT: Als ik mn apps herinstalleer dan worden ze wel rond.......maar goed daar heb ik dan niks aan aangezien mn standaard apps ( op de klok na ) vierkant blijven.... Laatst gewijzigd door daveensannie; 10-01-14 om 14:51. |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|