iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok het is gelukt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Idd na een aantal keer respring en reboots stonden ze er ineens, thanks voor je uitleg en hulp
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Soft Remix is populair
|
||||
|
||||
Dat cydia icoontje ziet wel strak uit
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: Hij staat inmiddels ook gewoon in Cydia (BigBoss repo). |
|
||||
|
||||
Maar ja daar hebben we niks aan aangezien t via winterboard werkt, en die werkt nog steeds niet op de 5S.....of heb ik wat gemist
|
|
||||
|
||||
Tsja....daar heb ik dan geen last van
|
|
||||
|
||||
hahaha ruilen ?
|
|
|||
|
|||
Ben wel benieuwd hoe je een eigen thema maakt..
BTW die Soft Remix is gewoon keurig afgewerkt en geeft een schoon gevoel. |
|
||||
|
||||
Héhé zonder WinterBoard ziet het er zo uit
|
|
||||
|
||||
Hoop dat winterboard snel komt.....
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
- Better Icon Label Shadow Themes (met Winterboard, schaduwachtergronden icoon labels) - Boover (badges verplaatsen) - Gridlock 2 (iconen plaatsen waar je wilt) - LabelUp (app/folder labels boven de icoontjes) - LiveWallpaper (lege eerste pagina, panorama achtergrond) - Springtomize 2 (of iets anders om het Dock te verbergen & iconen verkleinen & meer iconen per rij/kolom of op Dock) Volgens mij is niets hiervan iOS 7 compatibel Ik heb momenteel niet veel bijzonders dat het uiterlijk aanpast. Ik blijf nog ver van WinterBoard omdat ik geen half-brakke software nodig heb en verder zijn er weinig visuele tweaks beschikbaar. Vrij recentelijk naar iOS 7, al ondervonden dat safe mode mijn 5e positie Dock-folder verwijdert en de apps dan alfabetisch verspreidt over mijn 3000 pagina's, dus ik kan niet wachten tot FolderEnhancer uitkomt Dit forum is niet zo goed met verkleinen volgens mij
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico Laatst gewijzigd door Bubbly; 11-01-14 om 15:11. |
|
|||
|
|||
@ Thespikie... Hoe kom je aan die weather tweak? Ben al even opzoek.
Laatst gewijzigd door huisvrouwtje; 11-01-14 om 18:27. |
|
|||
|
|||
Wauw!! Nu ik dit zie ga ik toch ook maar weer jailbreaken. Welke tweaks/apps heb je gebruikt? Soft Remix theme dus maar verder? En hoe kom je aan die achtergrond, ziet er heeeeel netjes uit zo!!
edit: zo te zien ook een iPhone 5 scherm, werkt het ook op de oudere kleinere schermen, heb een 4s? edit 2: laat maar, wel gewoon klein scherm! |
|
||||
|
||||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|