iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie )...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb Jaku reeds geïnstaleerd, maar ik ben nog opzoek naar een mooie achtergrond.
Zou je jouw achtergrond willen delen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2012 om 19:18 ---------- Ik heb inmiddels al wat mooie achtergronden gevonden, en dit is het resultaat. Groot formaat: bit.ly/LockScreen1 Groot formaat: bit.ly/SpringBoard1 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2012 om 00:25 ---------- Deze vlaggetjes.. |
|
||||
|
||||
Hey,
Die vlaggen heb ik op mijn externe HD staan maar kan er niet aan. Heb ne Mac gehad maar voorlopig zonder, nu een Windows maar dan formatteert hij de schijf. Anders had ik het je kunnen geven. Groetjes |
|
|||
|
|||
Jammer. Bedankt.
|
|
||||
|
||||
Heb het nog kunnen vinden
http://www.mediafire.com/view/?chhchtqhjnkxgfl |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mijn 4S alvast in de kerst stemming gebracht
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijn eerste lock screenshot
|
|
|||
|
|||
Ben er een paar nachtjes mee bezig geweest na de Jailbreak (finally!) en kben er tevreden mee.
|
|
||||
|
||||
Ziet er top uit!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Icons zijn van: Flite.
Dit was de wallpaper: Wallpaper gemaakt door Genso84. Check z'n Tumblr voor toffe iPhone wallpapers. Heb het Jaku gedeelte wel weggehaald. De tijd en weer widget kwam hier vandaan: Widget van Max Pa1n. Kheb em wel gemod om hem Nederlands te krijgen en de secondes weg te halen, dus dat wordt even zelf in het bestandje kijken via iFile om de juiste config te krijgen. Deze post is daarbij best handig om te gebruiken: Configs Cydia tweaks waren: Winterboard (Transparant Dock + Themes), Iconoclasm (3x3 Dense layout voor de icoontjes), Springtomize 2 (labels weghalen), Five Icon Dock, iWidget, iFile (configs veranderen van de widget), MyLocation (om het weer gedeelte van de widget te krijgen, was een rotwerk. Te verkrijgen via http://cydia.myrepospace.com/kohidevice/), Zeppelin (carrier icon in de status bar). Succes. |
|
|||
|
|||
Nog een vraagje als ik hem
Samen met Springtomize doe dan pakt hij me kleur niet onder aan de Apps ?? |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|