iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Folders een beetje gethemed....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Folders een beetje gethemed.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
LS opt moment
SB opt moment |
|
|||
|
|||
Zou je bovenstaand springboard willen delen? Ik vind 'm echt mooi
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt!
Heb je die achtergrond ergens anders vandaan? En ik vind geen werkende versie van de weerwidget :S |
|
||||
|
||||
Citaat:
App openen en alleen Sig. Change aanzetten. Groetjes |
|
|||
|
|||
Tweaks : - Thema GC3 - Springtomize - Five icon dock - Byta font "original surfer" - Clock hide - Slide to unlock killer ( text ) - Cleanstatus
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb dit topic hier een beetje doorgelezen, en zou dit ook erg graag willen. Een theme installeren via Cydia lukt me wel, maar dat aanpassen via de PC snap ik nog vrij weinig van. Heeft iemand van jullie hier misschien een tutorial van? Of is er iemand die (de basis) een beetje uit zou willen leggen? Alvast bedankt! Edit: Liefst in het Nederlands, als het kan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je reactie! Heb iFile ook op me iPhone staan en heb gister ook Winscp gedownload en begin het beetje bij beetje te snappen. Heb me achtergrond al veranderd, en al 1 icon haha. Heb het Thema Matte Nano HD (zoals hier boven). Alleen veranderen mijn Foto's, Video en Camera icon niet. Camera heb ik al verandert maar bij de Foto app lukt het niet, iemand een idee hoe dat kan? Mocht iemand nog een tutorial of iets hebben, ik zou er erg blij mee zijn! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 juni 2012 om 20:05 ---------- Citaat:
Deze werkt niet op 5.1.1 |
|
||||
|
||||
Moet je goed zoeken in de "Libraries" als ik het niet mis heb.(?)
|
|
||||
|
||||
het is me nu redelijk gelukt maar ik zoek nog hoe je de klok kan instellen op 24 uur aanduiding.
|
|
||||
|
||||
Ik show ook wel even!
|
|
||||
|
||||
SB opt moment
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb de cg3 ook alleen welke optie in winterboard zorgt ervoor dat de icoontjes onder de weer widget blijven?
|
|
||||
|
||||
oke dank je voor de info
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|