iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Lockscreen Thema 2uur werk voor dit resultaat...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Lockscreen
Thema 2uur werk voor dit resultaat Laatst gewijzigd door thespikie; 25-02-12 om 18:36. Reden: Nieuwe foto |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nieuw Lockscreen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
taal veranderen
hallo
ik heb een vraagje. ik heb een thema gedownload vanuit cydia: tiebreak alles werkt perfect alleen staan bepaalde dingen in het frans. zie de foto''s als bijlage. weten jullie hoe ik dit kan veranderen. alvast bedankt. groetjes jordi |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wallpaper.html LockBackground.html Weather.html opent en zoekt naar de dagen/maanden en deze aanpast naar het nederlands. Installeer ook even Lockscreen Clock Hide voor de klok weg te halen. Boven vernoemde .htmls staan niet altijd bij elk thema. Groetjes Heb het even nagekeken en dit thema heeft het op een andere plaats /thema/Resources/JavaScript/ClockWeather.js Maar heb het aangepast en kun je hier downloaden: http://www.mediafire.com/?z8tl22nlqv6ql8x En dan in bij thema's plaatsen. Laatst gewijzigd door thespikie; 27-02-12 om 14:53. |
|
|||
|
|||
Citaat:
heej bedankt voor je snelle antwoord!!! ik ben nog een leek wat betreft thema''s. waar moet ik dit bestandje nu plaatsen? ik kom meerdere mapjes tegen waar het bestandje cloockweather in zit. zie bijlage alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
tB HD LS WWidget.theme daar vind je de settings voor de lockscreen weer widget.
Dezelfde settings zal je ook moeten wijzigen in je springboard weer widget. Die vind je in tB HD SB WWidget.theme of tB HD SB WWidget.theme. Dit zijn twee verschillende widgets dus je hoeft enkel maar diegene te wijzigen die je gebruikt. Open in iFile (of via ssh) één van bovenstaande. Daar vind je een map: Setup. Daarin zit het bestand: Config.js Open deze file. Ongeveer in het midden staat een regel met een code die je moet veranderen: var locale = 12817556; // Yahoo Weather Google naar Yahoo Weather en zoek daar de code van uw woonplaats en vervang deze in het Config.js bestand. Gegevens opslaan en klaar is klara. Mogelijk zal je moeten respringen. Ik hoop dat het duidelijk is. Indien niet.....just ask. Ik heb ook tieBreak HD als theme. (screenshots op p195 van deze draad) |
|
|||
|
|||
Citaat:
hierbij nog even een foto voor het resultaat ik ga nog even proberen om alles te vertalen naar het nederlands, of als iemand deze als heeft vertaald wil ik deze graag hebben! gr jordi |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wou de dagen en maanden eerst ook in het nederlands zetten. Maar ik heb ze in't engels laten staan zodat ze beter bij de rest van het LS passen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou je de achtergrond met me willen delen? Hoe heb je de stausbar transparant gekregen? Alvast bedankt Theikebeike |
|
||||
|
||||
"Transparent StatusBar for iOS 4"
Pas op, er zijn er meerdere waarvan de naam op elkaar lijkt, maar alleen deze werkt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Update: Werkt perfect..... Mijn dank is groot Laatst gewijzigd door Theikebeike; 28-02-12 om 11:22. |
|
|||
|
|||
Zijn er nog meer mensen met Os x lion ultimatum?
Wou hem kopen via pay pall, alleen kon dit alleen nog via creditcard (duurt paar dagen dat je ook via de gewone betaalmanier kan doen) Kan je vanuit Os, gewoon alles besturen? smse, bellen etc... Graag meer ervaringen, of screenshots etc. |
|
|||
|
|||
Voor de dreamboard gebruikers, dreamboard vind mijn Os x lion ultimatum sd niet?
En zodra ik dreamboard open krijg ik hem niet gesloten?! wat doe ik verkeerd?! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|