iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Thema&Lockscreen Lockscreen.jpg Iphone.jpg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hier mijn nieuw SB |
|
||||
|
||||
een kleine update
|
|
|||
|
|||
Dit is mijn iPhone op het moment, ik be nog niet geheel tevreden, ik weet nog niet wat ik met de kalender aan moet, vandaar dat hij op zo een lullig plek staat. En ik wil nog een icon voor Open SSH, Unblok me en Topple. Heeft iemand deze voor deze theme?
|
|
||||
|
||||
Ook effe een ander thema uitgetest
|
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door wim66; 10-05-10 om 03:39. |
|
|||
|
|||
Dit is mijn definitieve voor een lange periode. Heb er lang aan gewerkt om het na te maken.
Hier is het. OFFTOPIC: Ik heb dan eigenlijk nog een vraagje. Weet iemand hoe ik het een 24h klok kan maken? |
|
||||
|
||||
Beetje aan het spelen met mijn Lockscreen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
// Diverse berichten verplaatst naar het Request topic. Gelieve hier alleen screenshots te plaatsen. Voor vragen over screenshots en thema's verwijs ik u door naar dit topic
|
|||
|
|||
Thema enigzins aangepast maar het is Evolution Os2
|
|
|||
|
|||
Dit is mijn thema:
http://img121.imageshack.us/img121/8581/img0151t.png http://img198.imageshack.us/img198/9620/img0152t.png Ik ben er nog niet helemaal tevreden over.. Van mijn lockscreen wil ik nog het pijltje van mijn slider doorzichtig krijgen, net zoals de tekst. Bij mijn homescreen wil ik de datum en tijd nog in het nederlands hebben en als het kan de plaats waar het weer van is erbij. Daarnaast wil ik ook nog de icon van Stack veranderen, want die past er niet zo bij.. (is me nog niet gelukt). Dan is mijn status bar aan de buurt |
|
|||
|
|||
Dit zijn mijn huidige Lockscreen en SB
Lockscreen: SB: Als ik muziek luister: Laatst gewijzigd door HetisAlex; 14-05-10 om 13:24. |
|
||||
|
||||
Alweer aan de volgende beta, met geanimeerd Lockscreen en Springboard.
iNitsua Z - Twilight NeoStyle Beta |
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik toch wel klaar ben met tweaken, dit is het resultaat:
Wat heb ik geïnstalleerd?
Ben wel tevreden
Wees realistisch, eis het onmogelijke Laatst gewijzigd door Chrisjuh; 15-05-10 om 20:13. |
|
||||
|
||||
M'n wallpaperBot heeft zich tegen me gekeerd
|
|
||||
|
||||
Updateje
|
|
|||
|
|||
mijn springboard
mijne heb ik zo aangespast dat het niet ''te'' is zeg maar te druk
|
|
||||
|
||||
Even aangepast
|
|
|||
|
|||
Mijn huidige opstelling.
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|