iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mackjenzie Gevonden in Cydia: Themes (Springboard): Wood Shelves --> install --> aanvinken in Winterboard Oke, ik dacht dat je met SSH ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
tja ik heb elke dag onderhand een andere, aangezien ik de perfecte nog niet heb
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
ja die Casio is echt vet! maar ik heb de Bitesms icon niet :S
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja heb ik idd gedaan. niet dat ik weet hoe ik hem dan moet opslaan en op mijn phone krijg..
Ik heb Casio via Cydia en als ik het via het forum doe, zal ik het via ssh ofzoiets moeten doen toch? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan ook met DiskAid via usb maar SSH is sneller. Je zet je iconen dan hier: Library/Themes/Casio/Icons En natuurlijk de juiste naam geven precies zoals hij heet op je SpringBoard. Met hoofdletters enz... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
mijn springboard
een combinatie van theme Glaskart en een foto...
|
|
||||
|
||||
Hier de mijne maar weer eens:
|
||||
|
||||
Huidig thema:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nee, geen interesse in een theme met alle hetzelfde...
Dit is veel leuker.... Alleen de Alienware theme is leuk, maar zonde dat de namen van de apps niet meer te lezen zijn..... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|