iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) voila, hier de gras dock, en ipod icon zoals gevraagd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
voila, hier de gras dock, en ipod icon zoals gevraagd
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
is dit nu reflextion met clock of hoe moet ik dit thema zien...
|
|||
|
|||
...en nu staat deze er op...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vanmorgend mn eerste volledig zelfgemaakt theme afgewerkt.
het resultaat: Laatst gewijzigd door knuster; 30-10-08 om 16:28. |
|
||||
|
||||
Kennen jullie de Katra weather app al. Komt te staan op je lockscreen. Ziet er zeer nice uit al zeg ik het zelf!!
Deze app is te vinden in Cydia..zelf wel even de configure file aanpassen voor woonplaats en graden.. Hier nog een paar andere mooie pictures van de app.. MacThemes Forum / Katra's Beatiful Weather Theme ( Release ) PS..het zuipt wel..en dan heb ik het niet over bier!!
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2 Laatst gewijzigd door marcoryn; 31-10-08 om 23:25. |
|
|||
|
|||
Mijn Lockscreen en springboard.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Klik op de afbeelding en je komt op de betreffende MacThemes thread waar je meer info, installatieinstructies en (uiteraard) de downloadlink kan vinden van mijn iGreenic Theme. Overigens zal binnen een aantal dagen iGreenic te downloaden zijn via Cydia. |
|
|||
|
|||
Zo dit is mijn iphone wel zo ongeveer zoals hij er op dit moment uit ziet |
|
|||
|
|||
@serafijn
hoe neem je die pic. van je lockscreen?? ik krijg er maar geen van gemaakt en vind er hier opt forum ook niks over. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zelf heb dit gedaan met veency (wel te vinden in Cydia). Dan doe je het via je pc. Google maar op veency krijg je genoeg bruikbare links met uitleg
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb dit thema er laatst ook op gezet. Ben nu bezig met die weather widget. Er gaat nu alleen iets fout. Als ik de widget 'aan heb staan' krijg ik een zwarte achtergrond ipv die bij het picnic thema hoort. Hoe moet ik dit oplossen? EDIT: Het is me gelukt dankzij een poster in de thread van de Clockwidget met hetzelfde probleem. Laatst gewijzigd door Ricktouch; 01-11-08 om 16:46. Reden: opgelost |
|
|||
|
|||
Ik had eerst de map van de Widget buiten het picnic thema gezet. Dat werkte dus niet. Toen heb ik de inhoud van de Weather Widget map in m'n Picnic theme map gezet. Je moet dus niet de hele map in een keer erin zetten. Meer is het niet.
meer uitleg: The Weather Widget-The Guide - iPod touch Fans forum |
|
||||
|
||||
Dit lijkt me iets voor iMario. Is niet van mij , maar vind dit wel iets hebben!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Adriana Lima |
|
|||
|
|||
ja me 2 heb ook picnic waneer heb je weer internet imario dan
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|