iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kevinpeters Gaaf! Twee vragen - hoe krijg je die LCD time ipv de standaard Iphone layout tijd en hoe krijg je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
momenteel ziet het er zo uit, maarja, hoeveel dagen
iconen zijn nog steeds tenuis, persoonlijk mening maar er is voor mij niks beter. De klok is van widget clock screen versie 1.2 omdat die vlotter de datum bijhoudt en eenvoudiger om van wallpaper te veranderen. Er zijn al klokken gepasseerd maar de mogelijkheden zijn precies iets beter in deze versie. MacThemes Forum / [Widget] Clock Screen 1.2 and 2.0 UPDATED 10/20/08 Clock Screen 1.2 by iLucas.zip en het dock is reflective dock, kun je hier vinden en maakt het voor iedereen mogelijk om met eender welke iconen en eender wel dock een weerspiegeling te maken zonder iets van fotoshop te kennen. allemaal van macthemes2.net, reflecive dock gemaakt door sakurina http://r-ch.net/dropbox/ReflectiveDock.tar Laatst gewijzigd door rikfrombelgium; 24-10-08 om 12:10. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
undertaxx is het ook mogelijk om die clock in 24 uur weer te geven ipv am en pm ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
PS: Nog maar eens even een nieuwe Lockscreen Wallpaper |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door mrcl; 25-10-08 om 13:18. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Eigenlijk wilde ik alleen de achtergrond veranderen in een foto; maar nadat ik vanochtend het jailbreaken heb ontdekt ben ik iets verder gegaan; grappig wat je er allemaal mee kan.
Laatst gewijzigd door Bomans; 25-10-08 om 21:07. Reden: Vraag uitgevoerd. |
|
||||
|
||||
springboard
hoi hier een paar screenshot's van miin springboard! mazzel
Problemen zijn er om op te lossen! Laatst gewijzigd door tapijtkever; 26-10-08 om 01:18. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Achtergrond is gewoon een user wallpaper. En lege achtergrond is een blank app. Ook te vinden in cydia. |
|
|||
|
|||
hoe krijg ik het voor elkaar dat ik ook dat sonicvox plaatje krijg?
bij mij is hij namelijk niet transparant |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zo kun je alle iconen veranderen. Let wel op dat de namen zo moeten zijn als die op je springboard. |
|
|||
|
|||
na 10 uren zitten te lezen op alle forums en te proberen mn allereerste probeerseltje (voor een leek)
overal op het internet wat icoontjes gaan downen met dit als resultaat. moet nog wel icoontjes vinden voor cydia,app store en winterboard (moest er iemand nog een linkje weten...) wou ook nog het duracell icoontje maar werkt niet bij mij, jammer |
|
|||
|
|||
@knuster; heb je die Ipod Classic icon voor mij? Alvast bedankt!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Zo je trouwens je gras dock online willen gooien
|
|||
|
|||
dat lettertype kan je gewoon via cydia downen. het noemt winterboard font pack(15 verschillende lettertypes).
en als er mij iemand kan zeggen hoe ik bestanden in dit bericht kan toevoegen zal ik die gras dock en ipod classic icon toevoegen. |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|