iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) I Hope You like it... PS: Sommige iconen kon ik niet vinden dus paar aangepast en gemaakt of renamed.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heb een mod toegepast op de whitoken thema...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mijn Lockscreen bijpassend gemaakt voor me Whitoken theme
Mijn Lockscreen bijpassend gemaakt voor me Whitoken theme
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Gisteren mijn iPhone gejailbreaked en ben nu beetje aan het prutsen met lockscreen, is allemaal nog werk in progress natuurlijk
Voorlopig laat ik het zo....
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most." © Ozzy Osbourne Laatst gewijzigd door iMario; 20-10-09 om 17:52. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kon geen ander topic vinden dus plaats in het even hier...
Ik ben bezig om voor het Soda thema iconen te maken, er zijn hiervoor best wel veel iconen te vinden maar mis er toch een aantal. Ondanks mijn beperkte photoshop talenten heb ik toch maar een poging gewaagd om ze zelf te maken. Hele setje is hier te downloaden |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weer een nieuw springboardje en Lockscreen
|
|
|||
|
|||
Springboard + Lockscreen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Staat in cydia: Pogoplank
Wel te betalen, 1.99 dollar |
|
||||
|
||||
Mijn theme voor pogoplank |
|
|||
|
|||
De mijne dan maar even:
Gruplled lockinfo met de Orbz theme. |
|
||||
|
||||
Pogoplank !! Ziet er aardig uit..
Ook redelijk eenvoudig te installeren..
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2 Laatst gewijzigd door marcoryn; 17-10-09 om 18:20. |
|
||||
|
||||
Alhoewel ik Soda ook helemaal top vind ben ik na het zien van Illumine overgegaan. Ik gebruik het i.c.m. MultiBarLockscreen en het is nog 'work in progress'.
Ben op dit moment druk bezig om icoontjes te maken, mijn zelfgemaakte Illumine iconen zijn hier te vinden. Laatst gewijzigd door FridgeNL; 17-10-09 om 21:32. |
|
|||
|
|||
Citaat:
heb nu ook illumine maar wil mijn achtergrond wel wat strakker ) Laatst gewijzigd door LanWolf; 18-10-09 om 15:32. |
|
||||
|
||||
Beetje jammer dat het weer-icon weer niet meewerkt..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|