iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb meerdere toggle files op me pc. Waar moet ik die toggles plaatsen ( voor SBsettings zodat ze in me lijstje komen of kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb meerdere toggle files op me pc.
Waar moet ik die toggles plaatsen ( voor SBsettings zodat ze in me lijstje komen of kan activeren ) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Sorry zie net dat Furies ook op zoek is naar de wallpaper.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oké jammer. Ga even een kijkje nemen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Klok heb ik zelf toegevoegd, ergens op Macthemes gevonden volgens mij. |
|
|||
|
|||
Francebramie: kun je de wallpaper posten?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ben inmiddels redelijk tevreden met wat ik heb, wil alleen m'n page indicators (die balletjes onderaan) nog veranderen. Weet iemand nog leuke en waar die dingen moeten staan?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
In Winterboard een nieuw thema aanmaken, daarin een map aanmaken genaamd 'UIImages'. Daarin zet je 'UIPageIndicator.png' en 'UIPageIndicatorCurrent.png'
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Is er toevallig iemand die het voor elkaar gekregen heeft om bij Multilockbar 2.0 "Slide to Unlock" werkend te krijgen? Bij 1.6 had ik het perfect werkend gekregen.. Maar bij de nieuwe versie lijkt het maar niet te willen lukken.
|
|
|||
|
|||
Ik me homescreen een beetje aangepast ik vond de illumine in de dock niet zo leuk.. Dus nu een beete aangepast..
|
|
||||
|
||||
lockscreentje
|
|
|||
|
|||
Mooi achtergrondje!
|
|
|||
|
|||
Ik heb een probleem....
Ik wil de Matte Nano them gaan gebruiken maar als ik die aanvink in Winterboard dan blijven sommige iconen nog in illumine staan.... Ondanks dat ik die theme er helemaal af heb gegooid. Weet iemand hoe dit kan? |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 37 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 37 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|