iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Lol met docks:...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Lol met docks:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
haha ik heb het allemaal geprobeerd maar geef het op. Want probeer double bar maar alles gaat fout haha en dan probeer ik die tap-unlock maar dan is dat woordje ontgrendel half buiten het scherm dus ja laat het maar gewoon bij de standaard.
+ ik krijg geen wallpaper dan meer edit hmm macthemes ligt plat naar mij gevoel + iemand een idee hoe ik ( 1e pagina van deze discussie ) de ontgrendel zo maak. ( 1e plaatje van de discussie ) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heej,
Ik heb SSH geinstalleerd op de iphone 3gs en winterboard offcourse. Nu maak ik via WinSCP verbinding met mn iphone en ook dat gaat gewoon zonder problemen! Echter als ik mijn mapje met mn theme in de desbetreffende folder zet 'root/libraries/themes' (waar ook de andere van winterboard staan) En ik vink vervolgens in winterboard mn eigen theme aan dan pakt hij wel de dock, background etc maar mn mapje met icons verandert hij niet... Hoe zorg ik ervoor dat hij mn icons alsnog verplaatst? Ik wil niet in elke applicatie map mn icon gaan aanpassen omdat dat zo goed als onbegonnen werk is... en vooral als ik weer een andere theme wil selecteren iemand? (dit gaat btw over orbz theme, echter wil ik die personaliseren) mvg, |
|
||||
|
||||
problem solved
probeer maar eens achter de precieze benaming te komen soms... (stel in een update van de software wordt een letter opeens juist wel of juist niet met hoofdletter geschreven kan ff zoeken zijn soms! Na nog een beetje gekloot eindelijk al mn apps omgezet naar een 'rond' icon ben er wel tevreden mee zo Laatst gewijzigd door Timmeh_; 08-07-09 om 00:54. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 08-07-09 om 00:55. Reden: Zie edit-box |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
en hoe reflect je de undocked labels? k thanks
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gister werkte alles zonder problemen, nu doe ik vandaag mn iphone restoren en weer jailbreaken met redsn0w (voorheen met purplera1n).. back-up terug gezet, alle apps weer geinstalleerd. Alleen nu wil ik mn theme in winterboard zetten in 'root-library-themes' en dan krijg ik de volgende foutmelding:
Winterboard al opnieuw geinstalleerd, winterboard settings verwijderd, herhaaldelijk gereboot... opnieuw via ssh verbinding gemaakt maar niks somebody? |
|
||||
|
||||
hmm... met iphonebrowser werkt het wel :S dan maar die gebruiken
Huidige: |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hierbij die van mij:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien zo ie zo handig om onder screenshots te vermelden om welk theme het gaat..
Soms zie ik een leuk theme (post hier je theme topic) en je moet altijd vragen welk theme het is.. niet erg, maar misschien wel handig dit standaard te vermelden.
|
|||
|
|||
hey dames en heren,
heb nog niet zo veel gezegd op dit forum maar ben wel bezig geweest met het pimpen van mn springboard. Bij deze de foto's De meeste icoontjes zijn zelf samengesteld. het is een verwerking van het befaamde a8stract theme. ik krijg alleen het pathe icoontje niet veranderd. Ik gebruik iphonebrowser.. misschien dat dat ook wel niet goed werkt maar tot nog tot doet het wat ik wil.. ik snap alleen niet waar de apps worden opgeslagen.. |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|