iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rood1987 Schitterend, Wat is hier de naam van? Dat wil ik ook graag weten....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
en de rest
Het thema wat je ziet is Rohmer. Ik heb zelf een aantal aanpassingen gedaan, zoals dock en de wallpaper. Hier is het thema inclusief dit alles te downloaden. Font dat je ziet is neutraface overigens. Laatst gewijzigd door 3rdeye; 22-07-09 om 14:21. |
|
||||
|
||||
M.b.v. lockinfo. Ben er erg blij mee en werkt perfect.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nog ff wat aanpassingen gedaan.
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze thema uit Cydia, maar daar zijn de icoontjes heel klein en staat text eronder, terwijl ik in WB labels uit heb staan, hoe kan dit? En sommige icoontjes zie ik wel bij deze foto alleen niet bij mij zelf zoals Navigon ! |
|
||||
|
||||
Deze heb ik zelf gemaakt (aangepast)..
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de uitleg werkt perfect
vr.gr.texmex |
|
||||
|
||||
Ik heb hem nu zo
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit is nu me lockscreen
En dit me menu |
|
||||
|
||||
Gewoon 'bijna' standaard iPod:
|
||||
|
||||
Lock Screen:
|
|
||||
|
||||
je kan er nog net niet mee bellen met je ipod
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|||
|
|||
Hoe plaats ik een foto hierop?
|
|
||||
|
||||
* Screenshot maken van je iPhone d.m.v. de Home- en de Lock-button tegelijk in te drukken
* Foto uploaden (kan bijvoorbeeld via imageshack of photobucket) * Je krijgt dan een URL van je afbeeldingen * Hier een post plaatsten en dan [IMG]hier de URL[/IMG] om een afbeelding toe te voegen Ook kan je foto's als bijlage bij je post doen (meer opties > even naar beneden scrollen > beheer bijlagen) dan kan je het uploaden via eerdergenoemde sites overslaan.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
ik heb het nu zo;
vind het alleen erg irritant dat mijn iphone steeds in de lock valt als ik gebruik maak van dit scherm.. (na een paar seconden) Laatst gewijzigd door trevisnl; 26-07-09 om 14:52. |
|
||||
|
||||
Als ik op de home button doe krijg je je lockscreen he, maar na 5s (wanneer je niet slide) dan gaat je scherm weer uit.. Kun je deze 5s vergrote?
|
|
|||
|
|||
ja.. via cydia 20 sec lock screen downloaden....
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|