iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Die lockinfo, werkt dat alleen met een bepaald theme? ik gebruik orbz als thema, maar ik zie het niet op mijn lockscreen verschijnen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Die lockinfo, werkt dat alleen met een bepaald theme?
ik gebruik orbz als thema, maar ik zie het niet op mijn lockscreen verschijnen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Mijn iPod en iPod LockScreen.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
mmm heeft iemand Buuf2 staan? het valt me nu telkens op als ik op telefoon klik dat ik eventjes het buuf thema zie en dan terug verdwijnt naar het originele... springboard enzo is wel in orde.
Aan wat ligt dat? Hoe kan ik het juist zetten dan "Telefoon" ook in Buuf2 wordt weergegeven. |
|
||||
|
||||
Hier mijn lockscreen
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 28-07-09 om 00:23. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
even verder kijken dan je neus lang is he, topic hieronder: https://forum.iculture.nl/f22/i...eranderen.html |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Door het frame wat je moet instaleren voor deze optie is de ontgrendel teks weg
|
|
|||
|
|||
Kan je mij vertellen hoe jij je eigen achtergrond gekregen hebt? bij mij krijg ik een grijs achtergrond, ik krijg als ik een foto als achtergrond kies niets te zien. er van uitgaande dat je gruppled lockinfo hebt draaien. Laatst gewijzigd door chollie; 28-07-09 om 13:40. |
|
|||
|
|||
mijn iPhone:
|
|
|||
|
|||
Mooi hoor welke is dit ?
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook graag een lockscreen met een calender en met de weersvooruitzichten.. Ik heb al diverse themes geinstalleerd en vanalles toegevoegd via WINSCP maar ik kom er niet uit..
Heeft er daarom iemand een stappenplan voor mij van wat ik precies moet downloaden en installeren? Groeten Mark |
|
|||
|
|||
Citaat:
niet door mij gemaakt dus credits gaan niet naar mij... en in de volgende update worden weersvooruitzichten toegevoegd. het thema is Teneo (zie: MacThemes Forum / [Theme] Teneo), de lockscreen is multibar lockscreen (zie: http://www.macthemes2.net/forum/view...d=16794172&p=1) en de iPod skin is Turntable Music (zie: d1ckies.blogspot.com: Turntable Music Skin For iPod & iPhone) |
|
|||
|
|||
Marvin, ik vind vooral de font mooi, welke is dat en waar kan ik em vandaan halen ?
Bedankt voor je reactie. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dit is de mijne tot nu toe |
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|