iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door trojan1987 iYavuz hoe heb je de datum naast de tijd gezet in je statusbar? Dat kan je zo instellen met SBSettings. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Oke thnx
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met Supreme Preferences, kun je downen via Cydia / Icy. is van IMario
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is al een paar keer langsgekomen
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe kan je die thema's doen op 3.0 met cydia.. Ik kan summerboard nergens vinden...
|
|
||||
|
||||
WinterBoard = SummerBoard voor 2.x en 3.x
|
|
|||
|
|||
ooh bedankt!
|
|
|||
|
|||
mijn springboard.
orbz 1.0 meer dan 2500 icons persoonlijk de mooiste theme die bestaat en constant geupdate |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben alleen steeds aan het klooien met hoe ik themes op mijn iphone zet zonder dat mijn lockscreen veranderd... Iemand een tip ? Ik heb iphonebrowser en gejailbreakt... |
|
||||
|
||||
Citaat:
WinterBoard werkt de lijst van boven naar beneden af. |
|
|||
|
|||
Thanks!
Heb ik nog een vraag... Ik heb mijn icoon van Remote, Google earth en Mboxmail veranderd. Dit zijn appstore apps... Maar ik krijg nu zo'n zwarte rand eromheen. Hoe kan ik dit wegkijgen? Ik wil ze vervangen door de orbz iconen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Welk thema is dit? Echt super mooi!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ben geen windows fan
maar windows besodermietert neit zn klanten net zo als apple (het wel bekende blutooth, backgrounder cyrecorder verhaal) maar neemt niet weg da ik helemaal gek ben van mn phone\ in WONDOWS STYLE |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|