iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) @Lowtemp thnx ziet er zeker bijna net zo uit en die honda slider heb je daar ook een idee over ??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@Lowtemp thnx ziet er zeker bijna net zo uit en die honda slider heb je daar ook een idee over ??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke thnx nogmaals voor de info
|
|
||||
|
||||
Thema combinatie
Na een HELEBOEL vogelen is het mij toch geluk het ideale theme te creëren uit verschillende componenten! Zie hieronder het resultaat!
Gebruikt: Wallpaper - iWall.nl Lockscreen - Typophone Weather (+ een beetje gevogel in iFile) Springboard - Glasklart Classic (volgens mijzelf de vetste theme met bovendien de meeste iconen!
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein Laatst gewijzigd door iWiefring; 09-02-11 om 18:35. Reden: Recentelijkere Afbeelding |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Erg leuk en handig om te zien hoe anderen hun springboard indelen. Ik ga ook eens aan de slag!
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook WinterBoard geinstalleerd en een compleet theme ingesteld uit Cydia maar lang niet alle icoontjes worden ondersteund.. Terwijl dit wel in de screenshot staat.. Ligt dit aan iOS 4.2.1?
EDIT: Ik heb bijvoorbeeld Suave gedownload maar er veranderen maar een paar iconen.. Graag hulp!? Sorry oplossing al gevonden: Taal in Engels zetten ipv van Nederland Hoppa! Alles werkt ! Laatst gewijzigd door MichaelJ; 09-02-11 om 21:51. |
|
|||
|
|||
dit is mijn lockscreen ;D
|
|
|||
|
|||
Weet iemand waar ik dit thema kan vinden? Het heet "dBar omg" maar ik kan het nergens vinden. |
|
||||
|
||||
Is zoiets niet gewoon op google te vinden ofzo?
Laatst gewijzigd door iWiefring; 11-02-11 om 17:25. Reden: Vorige post was een beetje ongepast, volgens m'n vader. |
|
||||
|
||||
Dit is mijn theme
|
|||
|
|||
screenshot
dit is mijn springboard met het thema brushed metal 3d icons ,met zelf wat icoontjes erbij gemaakt. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Paar widgets gemaakt voor z|ui z | u i - sometimes less is more...
Zijn hier te downloaden zui Weather LS&SB Widgets.zip Animated Slide Show Lockscreen. Download hier: z-ui SlideShow LS.theme.zip |
|
||||
|
||||
Hier is mijn nieuwe thema: iNitsua Z Twilight, mooiste thema wat ik gehad heb!
|
|
|||
|
|||
Mijn nieuwe lockscreen
|
|
|||
|
|||
Nice! Welke s dat?
Ik heb deze: |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb een MediaFire map met widgets en zooi wat ik gemaakt heb, misschien heb je er wat aan http://www.mediafire.com/?00qec6wa45ee6 YouTube - 2 Must have Lockscreens for your iDevice Laatst gewijzigd door wim66; 19-02-11 om 14:45. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik laat mijn theme nooit meer in de steek, denk dat ik deze ga blijven gebruiken.
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|