iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door t3ddie Voila Zeer hartelijk dank. Kan ik mijne iNav Lockscreen effe aan de kant zetten voor deze...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Mijn Sb voor nu
Laatst gewijzigd door t3ddie; 03-03-11 om 19:24. Reden: Schaduw weggehaald achter mijn bitesms icon |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Elite Pro HD
|
||||
|
||||
Ik hou van lekker simpel en rustig
Mijn oude iPhone 3G: En Mijn iPhone 4:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je vervangt het ene icoontje door het andere icoontje. Bijv het email icoontje van Tetra vind ik mooier als dat van Mojo, dan vervang ik het email icoontje van Mojo doordat van Tetra en zo maak je eigenlijk je eigen thema, maar het is noodzaak dat je genoeg icoontjes verzamelt...Hoop dat het een beetje duidelijk is
|
|
||||
|
||||
Lockinfo met HTC widget hd Scrollingboard met addons
|
|
|||
|
|||
Blijft grappig deze topic.
Hier mijn screenshots. Lockscreen: Home: Map open: SBSettings board: Laatst gewijzigd door Jampie; 08-03-11 om 22:23. |
|
||||
|
||||
Weet iemand van jullie misschien waar ik het thema Illumine vandaan kan halen. Volgens mij is deze verwijdert óf heb ik de verkeerde source op m'n telefoon, maar dit theme zou ik heel graag ontvangen.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
CleanStatus heeft wel een opvallende vertraging zeg, vind het erg irritant die vertraging..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dus respringen zou moeten helpen zeg je? Even proberen!
EDIT: Werkt inderdaad wel, dat respringen. Waar ik alleen wel last van heb is dat Fake Operator bij mij niet meer werkt, is hier misschien ook een logische verklaring voor? Laatst gewijzigd door iWiefring; 09-03-11 om 15:39. |
|
||||
|
||||
Euhmm Fake operator werkt bij mij gewoon prima hoor! Je hebt toch niet in CleanStatus je data network en Carrier name ook geactiveert?
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|