iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Haha, welke wallpaper heb je? Daar ging het mij om xD...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Haha, welke wallpaper heb je?
Daar ging het mij om xD |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
re
ik heb het gevonden denk ik om je berichten te wissen van een iphone 4 in de zoek funtie ik had er ook problemen mee maar je moethet maar eens uit proberen je gaat naar de instellingen en dan neem je zoeken met soptlight en daar druk je op of schuif je het verder en dan zie je een hele reeks staan dat aangevink is dan neem je berichten en vinkt het uit en het probleem is opgelost denk ik probeer het maar eens
|
|
|||
|
|||
re
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ish dit Nederlands? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Sorry hoor maar welk thema is dit hier boven? Ziet er strak uit!! Grtz ton Edit: heb je vorige berichtje gespot en zie dat het Z-twillight is...............
Respect als je dat hebt krijg je er ook wat voor terug....................respect Laatst gewijzigd door MoRaNi; 19-02-11 om 15:25. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 4 32GB 4.2.1 net gejailbraiked, no problem. Alleen ik deed verder niks, en ik kreeg bootlogo van Greenpois0n te zien, en daarna was het kleur van de lettertype onder de apps van wit naar grijs veranderd zonder maar in Winterboard te zijn geweest, hoe zet je het weer terug?
|
|
||||
|
||||
Toch een vraagje, hoe kan je de iconen rondom zetten zodat het midden vrij is en je een eventuele foto gewoon goed ziet?
Ik weet echt niet hoe die app heet.Ik heb folderenhancer maar daar kan dat niet bij waarvan ik dacht van wel, of ik doe het verkeerd. Iemand raad voor mij.Alvast erg bedankt!!! Grtz Ton Laatst gewijzigd door MoRaNi; 19-02-11 om 15:38. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waar heb je 'm vandaan?
Ik heb namelijk de Hd versie nodig |
|
||||
|
||||
Een blijvertje voor mij...
|
||||
|
||||
Het enige die die trouwens niet pakt bij iNitsua Z Twilight is m'n camera, voor de rest alle icoontjes, mocht je screenshot willen zal ik het laten zien.
EDIT: De jailbreak apps: Terminal, Respring, Loader, MyWi 4.0, Multicleaner willen ook maar geen andere iconen aannemen in de stijl van de theme.
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein Laatst gewijzigd door iWiefring; 19-02-11 om 16:26. Reden: edit |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kies IBlank uit Cydia... |
|
||||
|
||||
iBlank is een goede oplossing, maar we hebben nu GridLock.
Daarmee kan je je icoontjes gewoon neerzetten waar je wil. neem gelijk MulticonMover mee, ook handig |
|
||||
|
||||
Gridlock heeft een veel betere handigheid erin als iBlanks om het zo maar te noemen, je hebt dus geen last van zomaar wat lege doorzichtige icoontjes, nee! En sommige thema's veranderen deze ook meteen met een randje eromheen of wat dan ook, met gridlock kun je ze gewoon op een willekeurige plek neerzetten!
|
|
||||
|
||||
Zo heb ik het op dit moment, met als wallpaper 3D fiction (video).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Genesis van jackietran op macthemes
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iNAV HD
En deze is voor mij een blijvertje.
Achtergrond is een animatie van tijd. |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|