iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wim66 Ook weer een beetje aan het rommelen geweest Weer een andere weer widget gefabriceerd. Zie alleen dat m'n Lockinfo en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb lopen zoeken maar kan het niet vinden hoe ik de icoonen zo krijg als dit plaatje.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het thema heet NineHD, verkrijgbaar in Cydia. [ Release ] nine hd Het is nu alleen voor iPhone 4, maar de versie voor 3G(s) iOS4 komt binnenkort uit. Ik heb het zef vast voor mijn 3Gs omgebouwd door alle afbeeldingen 50% te verkleinen. |
|
|||
|
|||
Thankx Wim66
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
thnx! Heb ik gedaan, nu kan ik idd de tekst veranderen, alleen ik wou de logo veranderen in een T-mobile logo (met kleur) Die heb ik op mn pc staan. Weet je dat toevallig? Dat is het enige waar ik niet uit kom, en volgens mij is het simpel ook nog hehe
|
|
|||
|
|||
Tjonge jonge...Respect voor een ieder hier! Wat kunnen jullie dit goed zeg? Ik kom niet verder als een mooie lockscreen van mijn prachtige dochter en dat deze transparant blijft op het springboard...Knap he? Pfff,,,,Ik probeer soms wel wat, lees heel veel hier, maar wil gewoon niet lukken..Weerthema etc niet..ben best saai dus met mijn iphone...
|
|
||||
|
||||
NineHD iOS4 nu ook voor 3G(s) iOS4.
Eindelijk de volledige UI op m'n 3Gs Alleen m'n eigen wallpaper en widget toegevoegd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn vriendin heeft een 3Gs en wil ook graag het NineHD thema namelijk.
|
||||
|
||||
Dit is Nine HD voor iPhone 4
|
||||
|
||||
Citaat:
Alle icoontjes zitten in de Bundles en Folders mappen, dus Summerboard (AKA Slowboard) kan uitgezet worden en je hebt geen taal probleem met je icoontjes. Alleen verkrijgbaar via donatie aan Zausser, de maker van het thema zausser@gmail.com - zgraphix [ Release ] nine hd |
|
|||
|
|||
[QUOTE=mastermark;562099]Dit is Nine HD voor iPhone 4
Mark, Hoe heb jij je carrier logo van tmobile erin gekregen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijn laatste kunstjes
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En wat betreft je laatste creatie vind ik die panther erg mooi... |
|
||||
|
||||
Panter is zeker gek
|
|
||||
|
||||
Zo.....ben weer iets verder aan de never ending story |
|
||||
|
||||
Aan het knutselen met XHD, Zausser's nieuwste en laatste thema
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|