iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog wat plaatjes van XHD op m'n 3Gs Het thema is nog in beta en alleen verkrijgbaar voor iPhone 4 Xhd [beta release]...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nog wat plaatjes van XHD op m'n 3Gs
Het thema is nog in beta en alleen verkrijgbaar voor iPhone 4 Xhd [beta release] |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb kleine aanpassingen gemaakt. Had zin om mijn iPhone een metal uiterlijk te geven. Is redelijk gelukt dacht ik zo! Ik heb weinig gewijzogd ten opzichte van de vorige keer!
|
|
||||
|
||||
Ik probeer het scherm zo rustig mogelijk te houden, op basis van het Damino theme.
Beetje aangepast. Weet iemand hoe ik de rode bolletjes in grijs kan veranderen ? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nog een beetje aangepast, bedankt Wim66.
Ik heb echter nog niet overal de originele tekst in de icoontjes staan. Ik kwam op een ModMyi.com forum, was wel 2 jaar gedateerd, een melding tegen, dat er een PSD bestand meegeleverd was, waardoor men zelf eenvoudig de gewenste icoontjes met eigen tekst kan toevoegen. Is hier iemand bekend mee ? Laatst gewijzigd door lacsap65; 24-09-10 om 12:34. Reden: afbeelding vergeten |
|
||||
|
||||
Je kan kijken in de thema of de psd bestand erbij zit
|
|
||||
|
||||
Via Cydia zit de PSD bestand er niet bij, maar via de site van ModMyi heb ik het complete thema met PSD bestand wel gedownload.
Nu is de vraag, wat kan ik met dit PSD bestand. Volgens het forum over het Damono Theme op ModMyi, was het mogelijk om eenvoudig eigen gemaakte icoontjes van het thema toe te voegen, zonder bv. Photoshop. Zoals ik heb begrepen, heeft de maker van dit thema voorbereidingen getroffen, door dit PSD bestand toe te voegen, om eenvoudig door de gebruiker icoontjes toe te voegen. |
|
||||
|
||||
Ben er nou eindelijk achter gekomen dat je wel degelijk PhotoShop nodig hebt om zelf icoontjes te maken voor het Damino Theme.
Nouja, een beetje knutselen en dit is het resultaat. Laatst gewijzigd door lacsap65; 25-09-10 om 22:35. Reden: foto's toevoegen. |
|
||||
|
||||
Ik heb maar weer eens een paar widgets in elkaar gezet
Kan hier gedownload worden Mod: Improved SB Weather Clock/Calendar Widget |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat zal wel niet lukken aangezien je geen Jealbreak hebt
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik wacht met de iPhone 4 ,net als zoveel andere, op de nieuwe jailbreak en om te oefenen kan ik daarvoor mijn oude gejailbreakte 3G goed gebruiken. Het is een serieuze vraag aan @Robert. |
|
|||
|
|||
Evaxsis: Het zijn een aantal verschillende themes die ik heb aangepast en bij elkaar heb gegooid om dit resultaat te krijgen. Alleen lees ik hierboven dat je het op je iphone 3g wil proberen, ik heb zelf een iphone 4 (hogere resolutie) dus dat gaat ben ik bang niet mooi uitvallen :s
Als je je iphone 4 hebt gejailbreaked heb je er meer aan |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alvast een fijn weekend! Eva |
|
||||
|
||||
Nog steeds XHD, het blijft een mooi thema
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|