iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tinos een middagje zitten knutselen en dit is het geworden. Weet iemand waar ik deze icons kan vinden ? Vind ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kopieer het mapje waar het thema in staat naar je computer.Verwijder in het mapje icons alle plaatjes van de iconen die je hetzelfde wilt houden.
Plak het bewerkte mapje weer terug naar je iphone, en laad hem opnieuw in winterboard voila! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
mooi he dat ajax
en de iconen gewoon van alles en nog wat door elkaar gerommeld van sommige themas.
Elk Nadeel Heeft Zijn Voordeel Laatst gewijzigd door tinos; 12-01-09 om 20:30. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ieder zijn eigen smaak toch?
vind het zelf wel aardig , voor een beginner! |
|
||||
|
||||
Nieuwe page dots Lockscreen: Nog niet helemaal af...
|
||||
|
||||
die laatste is erg mooi iMario hoe kom ik eraan ;-)
|
|
|||
|
|||
die laatste is inderdaad baggervet zou die ook wel willen (a)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Schitterend die wil ik ook wel
|
|
||||
|
||||
Is nog niet via cydai te verkrijgen. Je moet eerst een hack uitvoeren om 5 iconen naast elkaar te krijgen. Dit moet gebeuren via open SSH als ik mij niet vergis. Daarna kan je wel het thema downloaden via cydia.
Het thema zelf noemt casio. |
|
|||
|
|||
die 5 dock icons is het probleem niet maar dat lockscreen vind ik wel super vet en heb zelf ook het casio theme maar daarbij verandert hij niet alle icoontjes (vb. biteSMS blijft gewoon dat lelijke roze ding)
|
|
||||
|
||||
Alles hebt zijn voor en nadeel he
|
|
||||
|
||||
Verander dan gewoon het icoontje (icon.ng) in de map applications/Bitesmsapp zelf.
zo heb ik het originele sms icoon (groen) voor bitesms. |
|
|||
|
|||
thx, ziet er al stukken beter uit nu
|
|
||||
|
||||
Met alle dank aan iMario heb ik nu dit ervan gemaakt....:
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|