iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Moet je even een slider theme in Cydia installeren. Dan kun je precies zien hoe alles staat....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Moet je even een slider theme in Cydia installeren. Dan kun je precies zien hoe alles staat.
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Custom sliders bedoel je? Geen idee... Gebruik momenteel veel alles standaard. Ook omdat je iPhone dan sneller is.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Misschien dat je eens wat thema's doorkijkt of daar wat bij zit? Op MacThemes is een wereld te vinden.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mooi gedaan Undertaxxx! Stijlvol met een pittig kantje!
|
|
||||
|
||||
Vind het er een beetje standaard uitzien, eigenlijk. De wallpaper bevalt me ook niet echt...
Maar dat is alemaal smaak denk ik. |
|
|||
|
|||
Nogmaals mijn huidige thema
Ik denk zeker dat het kwestie van smaak is iMario, hou persoonlijk wel van dat strakke thema van Undertaxx en Undertaxx zou je het plaatje van jouw weerapplicatie kunnen uploaden. Die ik nu heb vind ik echt lelijk Laatst gewijzigd door Jessepes; 19-01-09 om 12:25. Reden: foto lockscreen toegevoegd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iemand die weet welk thema dit is ..of de icons?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nee, intelliscreen
de lock is helaas niet meer vrij verkrijgbaar, mits toestemming van de eigenaars. Wallpaper kan ik wel vrijgeven. Thema heet pump en is in cydia. |
|
||||
|
||||
Homescreen 2.0 lijkt er iig veel op, een gratis alternatief voor Intelliscreen
De lock is trouwens wel te krijgen, via de website van de maker zelf. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Daar zijn ze op MacThemes nogal strict in, inderdaad.
Maar als hij gewoon op de website staat van de officiële maker, vrije download, waarom niet! |
|
|||
|
|||
mja, blijkbaar had iemand de link op twitter gezet en de maker kon er niet mee lachen.
|
|
|||
|
|||
@undertaxx het icoontje van jouw "weer" applicatie (dat zonnetje en dat wolkje)
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|