iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bram was al in gebruik Ik heb even een nederlandse tijd/datum notering gemaakt voor de liefhebbers. En m'n eigen theme natuurlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Even een vraagje. Hoe maak je een thema? Is er een mogelijkheid om een thema te maken met stukken van anderen thema's? dus de wallpaper van het ene thema, en de icoontjes van het andere, enz. en zo ja, hoe doe ik dit?
|
|
|||
|
|||
dat is zeker mogelijk, ofwel gaje tewerk met photoshop ofwel winterboard of customize gebruiken te vinden via cydia.
|
|
|||
|
|||
Vind het heel vervelend, maar kan de applicatie niet meer vinden om van je springboard een foto te maken. Was zo gemakkelijk (home buttom vasthouden en mute knop heen en weer bewegen). Gewoon heerlijk. Gebruik Cydia, maar kan het niet meer vinden. Heeft iemand de repo en het app naam aub?
|
|
||||
|
||||
Gewoon Home en aan/uit knop gelijktijding even indrukken ;-)
Geen applicatie nodig... Update: Hierbij mijn huidige iPhone springboard met roterende achtergronden gebaseerd op de orginele Apple Logo's: Icons zijn transparant waardoor deze samen met de achtergrond ook automatisch van kleur veranderen Zie voorbeeld(en) Groeten, Peter
Apple: iPhone 6+ Space Grey 16 GB (UK) & iPad Air Space Grey 32 GB Wi-Fi (BE) Laatst gewijzigd door King1987; 15-01-09 om 12:19. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Geweldig simpel. DANK voor de hulp. LOL
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
thema heet pump, via cydia, reflectie is door een Mobilesubstrate genaamd reflective dock, http://david.ashman.com/apt/ toevoegen aan cydia als source en zoeken naar reflective dock, werkt op elke thema, elk dock, eender hoeveel iconen.
|
|
||||
|
||||
Iemand die kan vertellen waar ik die LockBackground.html kan invoegen in SSH?
Ook zal ik doen, sorry daarvoor. Nieuw bericht is soms iets te makkelijk aangeklikt Laatst gewijzigd door Colpaert; 15-01-09 om 23:35. |
|
||||
|
||||
Hier maar weer eens een screenshot van mij..
Iemand enig idee hoe ik die klok moet aanpassen in een ander? Op MacThemes wordt er gesproken over een Edit File txt die bij wad 2.4 zou moeten zitten, maar zit er bij mij niet bij.. dus als iemand dat txt bestandje heeft zou ik hem graag per pm ontvangen. Ook krijg ik mijn Pathe icoontje niet gewijzigd.
|
||||
|
||||
Nice gedaan kan jij mss een antwoord op mijn vraag vinden?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Probeer je het lockscreen erin te zetten? Heb je het plist bestandje er ook ingezet, in DateFormats?
Dat is een weather widget. Staat ook wel in Cydia.
|
|||
|
|||
Citaat:
edit: en ondertussen is dat probleem opgelost. Installeer de versie die NU op cydia staat. Via ssh kun je ook alles aanpassen, grootte, reflectie, doorzichtigheid, afstand, ... En er is nu zelfs de mogelijkheid om een reflectie voor ALLE iconen op je scherm. Maar dat is iets te druk naar m'n zin, persoonlijke mening natuurlijk. Laatst gewijzigd door rikfrombelgium; 16-01-09 om 11:53. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zijn 3 tijdsnotaties en 2 datums niet een beetje veel van het goede ... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus als je die hebt..je zou me er erg gelukkig mee maken. Of misschien heeft iMario hem wel? Verder ben ik er wel erg blij mee.. PS..moet natuurlijk iMario zijn..hehe excuse me my friend..typo foutje, nou krijg ik hem zeker vast niet meer PS2 (niet te verwarren met PSV.. het is me gelukt alles te wijzigen na wat spitwerk, mochten mensen daarmee vast zitten sturen ze me maar een PM) Laatst gewijzigd door marcoryn; 16-01-09 om 18:38. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ja, en.plist ofzo staat erin en toen stonden de engelse en nederlandse datum door elkaar heb ik en.plist in nl.plist verandert en dat is dan zo in orde gekomen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|