iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) dat thema van undertaxx is ann'n'me, maar kan fout zijn...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dat thema van undertaxx is ann'n'me, maar kan fout zijn
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb die Mac UI gedownload als theme en geinstalleerd...
nu als ik het in winterboard selecteer en men iphone het dus zogezegd opzet dan verschijnt het maar niet. Ik krijg maar steeds dat standaard theme.... sorry blijkbaar is dat enkel maar voor enkele schermen en niet mijn icoons enzo... Laatst gewijzigd door King1987; 19-01-09 om 21:34. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
Zo, deze gebruik ik al maanden en zal hem nu ook maar eens posten hier
Vorige week eindelijk eens ge-update van 1.1.4 naar 2.2. Ik was even aan het stoeien om alles weer terug te krijgen, maar met hulp van iMario is alles weer gelukt. |
|
||||
|
||||
Hier mijn huidige theme. Ik heb de Pump Dockflow zelf gemaakt..
Moet nog aan gewerkt worden, maar tis een beginnetje..
Laatst gewijzigd door nibbit88; 20-01-09 om 07:35. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is goed, als ie klaar is pm ik em wel ff..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
het probleem bij mij is ik ben bang dat mijn iphone stuk gaat als ik jailbreak doe.
er is zeker geen andere manier mogelijk om thema's op je iphone te krijgen , dan een jailbreak te doen ? X |
|
||||
|
||||
Je iPhone kan niet stuk gaan door een jailbreak.
|
|||
|
|||
dit is mijn huidige, glasklart theme met een background van poolga |
|
||||
|
||||
Citaat:
Iig, als je me zegt welke theme dat is, wil ik best daar een dockflow voor maken.. In de stijl vn de theme.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is een icon Set van op de Ispazio website... Als je dat zou willen doen zou dat heel vet zijn! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Undertaxxx,
Misschien moet je Pump ook eens proberen. |
|
||||
|
||||
Heb het al verstuurd naar je mail die in je profiel stond bij chat, tevens ook toegevoegd op msn...
|
|
||||
|
||||
Zo, de pump dock is zo goed als af, mss als ik niks te doen heb ff schaduw toevoegen in de refelecties enz..
|
|
||||
|
||||
De icoontjes die juist scheef staan, zijn wazig en raar...
Ik raad aan om geen drop shadow the gebruiken bij de reflectie. Alleen maar mijn tips... Het lukt je vast en zeker om het perfect te krijgen! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben nu bezig aan een custom dock voor een andere lid hier, dus pumpdock komt nog wel. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|