iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Da ProX Restrike en dnto, jullie krijgen vanavond een pm met het theme. Lucien1966: die statusbar wegkrijgen ligt aan het theme ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
printscreen is home en sleep beide ingedrukt houden tot die zeg maar een flit geeft. dan staat de screenshot in je fotorol
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en voor mij springboard, de Clockscreen (alleen tijd en datum) zoals Da ProX het heeft op zijn springboard (een kinderhand is snel gevuld ;-]) Laatst gewijzigd door Lucien1966; 22-01-09 om 22:31. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
jammer dat de dagen van de maand en week op zijn Nederlands zijn, had deze ook liever op zijn Italiaans willen hebben. maarjah hij is leuk! BEDANKT VOOR DE UITLEG! Laatst gewijzigd door dnto-_-; 23-01-09 om 00:23. Reden: afbeelding uplaoden ging niet helemaal goed |
|
|||
|
|||
Undertaxxx hoe heet die theme die je op blz 59 postte? Met die kleine icons ik zit nu op iPhone en kan me ff niet vinden alvast bedankt
|
|
||||
|
||||
In het Italiaans? Eitje!
Ga met SSH/WinSCP/Diskaid naar de map van het theme. Wallpaper.html: rechtermuisklik > Bewerken. Op ongeveer de helft van het document zie je de maanden en de dagen staan. Deze kan je vervangen naar alles wat je wilt.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nice, sleek, and fast!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
icoontjes
Wat iconen veranderd met het theme van Da ProX waarvoor dank
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heeft er iemand een oplossing hoe je de icoontjes niet te zien krijgt op mijn lockscreen?
Ps..met dank aan Da ProX, van wie ik z'n theme heb gekregen. Edit:...ik ben er al achter hoe het kwam dat ik de dock te zien kreeg in mijn lockscreen, had namelijk LockDockBar geinstalleerd en die verwijderd in Cydia Laatst gewijzigd door Lucien1966; 25-01-09 om 18:59. |
|
|||
|
|||
hallo ik heb een vraag, hoe krijg ik onderaan mijn lockscreen zo'n slotje inplaars van "slide to unlock" alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
zou iemand zo aardig willen zijn om het standaard icon van Bitesms te posten, ik ben zo dom geweest die te veranderen en niet te backuppen... en pb zou ook top zijn!
alvast bedankt! EDIT: is al gelukt, gewoon ff reinstalled! Laatst gewijzigd door ceasaro; 24-01-09 om 16:38. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je de icoontjes ook niet meer?
|
|
|||
|
|||
Mijn Thema dat ik nu gebruik, beetje samengesteld uit verschillende themas maar vooral het thema Lea
Alleen als ik muziek af speel staat het door de datum, wie weet een oplossing hiervoor dat de datum of muziek 1 regel naar beneden gaat? |
|
|||
|
|||
Citaat:
California love van Tupac & Dre... goed zo |
Labels |
firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, winterboard |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|